18 travnja 2012

SuvenirTIĆi

Kiša me već danima drži u kući, ali ne smeta jer će jako jugo nabacati naplavine po žalima (koje ću ja skupiti kad konačno svane sunčan i burovit dan)....

Virujem da vam je kratak uvod dao naslutit da je riječ o još jednom postu s naplavinama! Ovaj put sam ih pokušala koristit u izradi suvenira. Prvi mi je ovo pokušaj takve vrste i stvarno bi volila čut vašu najnajnajiskreniju povratnu reakciju!
Koristila sam natur drvca koja sam pronašla na plaži i dodala ima par poteza permanentnim flomasterom.
Neke sam pokušala i obojati, pod očitim Tatjaninim utjecajem, uz dodatak teksta. Uglavnom su svi tekstovi na engleskom (citati iz nekih knjiga, izrazi i izreke). Ovaj dole natpis 'Vajalo bi....' je jedina iznimka (i mislim da bi se na takve možda bilo bolje skoncentrirati), a nisam odolila da je na jednom od magneTIĆa ne napišem. To je inače Trpanjcima omiljen izraz, uz onaj 'tribalo bi...' - u kratko bi pojašnjenje glasilo da svi imaju filozofiju o svemu, ali rijetko filozofija biva pretvorena u djelo!
Napravila sam i par sa stakalcima koja sam pronašla na plaži, a koja su me podsjećala na srca.... za zaljubljene :)
Tu su na okupu.... nisam ih sve slikala, ali ovi su mi među dražima. A baš najnajdraži mi je ovaj zaljubljeni par na okrugloj bijeloj podlozi.
 Nestrpljivo čekam vaše komentare!

Mali edit : i što mislite, koju cijenu stavit? Koliko biste vi novaca dali za ovakav suvenir?

Broj komentara: 18:

Isidora kaže...

Vajalo bi ih prodavat

tina.b. kaže...

hahahaha, dobro bi se ti ode uklopila ;))

Drangulije kaže...

Meni se dopadaju :)
Samo, mozda jedan predlog- da vise ubacis Trpnja :) Jeste da se ja ne razumem u turizam, ali nekako su mi suveniri uvek vezani za mesto odakle dolaze, tako da kazem (a mozda je to nekada tako bilo)
E sada, ti verovatno imas vise ideja i znanja, pa si ovako uradila, verujem ja...

moonea kaže...

Kako i sama inače obožavam stakalca koja pronalazim po plaži - od njih obično radim nakit ili razne mozaike meni su najljepši ovi suveniri sa stakalcima :)

Super mi je i varijanta You light my way i ove dvije zaljubljene naplavine koje bi ja sigurno kupila.

Osobno nisam fan klasičnih suvenira, tipa majice ili šalice sa velikim Sv. Donatom koji eto dokazuje da si odmor proveo u Zadru. Volim suptilnije suvenire, originalnije, i zato mi se ovi sviđaju.

Svi koji dođu u Trpanj će kao uspomene imati i fotografije, i kamenčiće sa plaže i na kraju krajeva, vlastita sjećanja i mislim da nije presudno da dobar suvenir bude kopija mjesta u mini obliku. Eto, ima more, ima ljubav, ima ono nešto što privlači pažnju.

Stvarno, vajalo bi ovo ponuditi turistima. Sigurna sam da će znati prepoznati i cijeniti tvoj rad.

a i još me nešto zanima...cijena zaljubljenih naplavina :))

tina.b. kaže...

@ Drangulije - hvala na prijedlogu! Moja namjera zapravo i nije bila izrada nekakvih klasični suvenira. Trpanj je malo mjesto pa je onda teško napraviti nešto što će biti baš prepoznatljivo. Imamo taj kip Gospe na stijenama, ali on se nalazi na svakoj trpanjskoj slici i motivu pa onda malo izlazi na uši više! Baš zato sam mislila ove natpise napraviti više u trpanjsko-dalmatinskom štihu.

@ Moonea - hm, i to sam vas mislila pitat. Koju cijenu stavit?! Nemam pojma, mislila sam ih prodavat po 5 EUR, 35 kn... Da li je to puno, malo, taman??

Sanjushka kaže...

Slazem se sa Drangulije, ali i Mooneom, ja bi to sigurno kupila,a cijena oko 30-tak kn je ok, jer vecina stvari tog tipa koje sam kupila po sajmovima je kostalo oko 30kn. Meni je definitivno favorit je onaj zaljubljeni sa stakalcima "home is wherever....". Budes mi ga sacuvala?

Suzana kaže...

Dobro je Tatjana utjecala na tebe. Boje koje upotrebljavaš su "tvoje" a rezultati su divni, cijena je ok a ti češ po licima kupaca vidjeti da li ide gore ili dole.Moj favorit je naplavina za zaljubljene zbog boja i pozicija objekata.

Marinica kaže...

Zbilja su prekrasni! Najslađi mi je zaljubljeni par, a ono srce od smeđih stakalaca je baš wow *-* stani i divi se :) Da u nekom mjestu naletim na takav suvenir zasigurno bi ga kupila.. samo što bi se bio problem odlučiti jer su svi divni!

Asja kaže...

svi su suveniri predivni pogotovo ovaj sa zaljubljenim parom na bijeloj podlozi. ja vjerojatno ne bih odoljela da ne napravim malog mornara, nacrtala bi lice i ostatak obojala bijelo-plavim prugicama kao majicu, a vjerojatno bi i složila neki brodić možda i nalijepila neki komad špage... no to su samo ideje, ovi tvoji suveniri su već savršeni!

Andjela kaže...

Ovo izgleda savrseno! Blago vama kraj mora, priroda vam sama podstice kreativnost :)

Sonaj kaže...

Originalnost daje cijenu, a ovo je definitivno originalno!!!Volim ovakve posebne uratke i jaaako mi se sviđaju.O cijeni mene nemoj pitati jer sam ti ja totalni antitalent za trgovinu ( definitivno!!!).Većinu ( 80%) stvari sam poklonila , a tako neću nikako na zelenu granu!!!

MICE TORBICE kaže...

Meni su zaljubljenici najnaj,a Vajalo bi.... definitivno najorginalniji.Cijena od 5 € je taman-niti puno niti malo za turiste.

Bi_bop kaže...

dobar suvenir, definitivno...nažalost,na našim se štandovima mogu uglavnom naći china/suveniri...hmm,jaako originalno.
Ja sam odustala od kupnje suvenira, odavno,više volim kupiti neke naušnice ili prsten koje je napravio netko iz tog kraja i onda se šepuriti s nakitom jer znam da nitko u Rijeci neće imati isti,suveniri kao figurice redovito kod mene završe u nekoj ladici

U svakom slučaju cijena ti i nije visoka kada zaračunaš svo potrošeno vrijeme na izradu,bravo za originalni suvenir!!

Anonimno kaže...

Svaka čast! ovo je odlično! definitivno bi kupila tako nešto ako nekad zalutam do Trpnja! :)
ima onako svega dovoljno, dašak mora, dašak srca, dašak ljubav, dašak kreativnosti... itd. :)

(cijena je skroz okej, a ako se odlučiš na prodaju, sigurno ćeš vidjeti i po reakcijama turista možeš li povisiti ili sniziti (iako sam 100% sigurna da se ovo drugo neće dogoditi))

moonea kaže...

5 eura? definitivno!!!
ja bi uzela ove zaljubljene naplavine, ali mi trebaju bez naziva mjesta jer mi je to za jednu slatku godišnjicu :)

tina.b. kaže...

hvala na komentarima i podršci! Baš mi daju podstreh da nastavim sa izradom :)

@ Moonea - hm, ovi suvenirTIĆi su bili više za probu. Manje komadiće naplavina sam potrošila, a sad je danima padala kiša i sve je vani mokro tako da ih ni ne mogu skupljat još koji dan. Još je i problem što sam doma imala
samo dva magneta, naručila sam nove, ali s eBaya tako da će doći tek za 20ak dana :( Za sad su ovi koji su napravljeni jedino dostupni

Lilla Indigo kaže...

Tvoj blog mi se nekako izgubio iz reading liste pa nisam vidjela post na vrijeme...Jako su zanimljivi, najljepši mi je par a za suvenire bi možda najbolje prošli svjetionik i kućice i kako je Asja predložila brodići i mornari. Valjalo bi...mi je super fora. Ne znam zašto ali mislila sam da živiš u Orebiću:)
Ovakve suvenire bih sigurno kupila.

Tatjana kaže...

Najnajnajnajiskrenije,ovo je pun pogodak,i meni nova inspiracija!