14 travnja 2012

TuTIĆ (petkom): naplavine, II. put!

Od kad sam prije nekih 4-5 godina nabasala na blog Yalos Alanya zaljubila sam se u naplavine. Onda sam prije možda nekih godinu, godinu i po, naletila na Tatjanin blog i oduševila se u njezinim čudima također napravljenim od naplavina. Tad sam i ja počela šetati pustim zimskim plažama, posebno nakon dobre južine, i skupljati ova mala čuda. Fino ih se nakupilo, a samo su čekale svoj trenutak (idobile ga u jednom tuTIĆu prije par tjedana). Zadnji put na plaži sam skupljala one manje komadiće koji mi inače promaknu. Pala je ideja..... napravit ću ogrlicu!

Trebat će vam:  nešto manjih naplavina, bušilica, perle (ako ih želite ubacit u priču), komadić deblje žice, kliješta, par alkica, kopča i lanac.
Na žici zavijte kliještima jedan kraj u krug kako biste mogli nizat drvca bez da pazite hoće li vam ispasti il' ne.
Zatim iz svoje kolekcije naplavina izaberite par onih koje ćete nanizati na žicu. Birajte one koje nisu plošne i koje su malo tvrđe (naplavine su inače vrlo lagane i uglavnom glatke, ali su i osjetljive i lakše pucaju od običnog drveta pošto su sol i sunce napravili svoje). Otprilike stvorite nekakav niz koji vam odgovara.
Na vrhu svake naplavine probušite rupicu, ali ne preblizu kraja da ne bi pukla. Bušilicu podesite na laganiji broj okretaja. Vidit ćete i sami, pošto je drvo vrlo lagano bez problema se buši i ovako.
 Sada slijedi najzabavniji dio - nizanje! Kad završite, kraj žice opet zamotajte kao na početku.
 Kroz krug provucite alku za koju ste zakačili lanac. Na jednom kraju zakačite kopču, na drugom alku za koju će se zakačiti kopča i to je to. Jednostavnije ne može!?
Ta-da!
Najveći dio posla s ovim tuTIĆem je zapravo napravit đir po plaži i skupit naplavine :D
Mislim da bi ove ogrlice mogle biti super suveniri.... Hm, mogla bi napravit još koju za ovo lito?!

Broj komentara: 13:

Lilla Indigo kaže...

Ovo mi izgleda fenomenalno :)

Sanjushka kaže...

Mrak!!!!

Andjela kaže...

Koliko je fenomenalno ispalo! :D

Marija kaže...

PresimpaTIĆno, divno izgledaju ovako ogoljene <3 a zamisli ih tek obojane pa s točkicama, prugicama, TIĆicama... A kakav bi to kreativni mashup bio da se tvoja ogrlica stvori u Tatjaninim rukama - ArTIĆdrops x) nastavi s tuTIĆima petkom, koji god dan u tjednu ;) ps nigdje još u metropoli nisam naletjela na abecednu tjesteninu za juhu :P

tina.b. kaže...

Hvala curke!

@ Marija - Nastavit ću s tuTIĆima koliko budem mogla. Za 15ak dana počinjem raditi pa sumnjam da ću više imat volje. Vjerojatno će se ipak malo prorijedit... Nego, ArTIĆdrops!? Super! Mogla bi ja Tatjani predložit kakvu suradnju, ali daleko sam ja još od njezinih 'moći'! Ne mogu virovat da nema nigdi paste sa slovima! K vragu, pa kako će dica naučit abecedu ;)

slaja kaže...

odlična je, definitvno napravi još koju za ljeto i suvenire!

Isidora kaže...

pa to ti je kad živiš na moru... materijal ti se sam nudi!

Tatjana kaže...

Tićica draga,meni je ovo fenomenalno.Definitivno ju treba pokazati,razgrabit će sve,odmah!Ja sam prva koja bih to nosila.

A točkice i prugice i ostale šare možeš i sama dodati.Uopće ne sumnjam da bi bilo svršeno!

Nemam ja nikakve moći...naplavine su te koje čaraju :))

I pozdravi Mariju!

Drangulije kaže...

Da, da, daa... :) obavezno naparavi jos neke takve ogrlice. Cenim da ih mogla prodati, posebno ako je suvenir. Dobro si se dosetila, suvenir na potpuno novi nacin, za nosenje :))

Marija kaže...

@NakiTIĆ: ajde super da počinješ raditi, vjerujem da si malo i odahnula od traženja i iščekivanja posla, nek' ti je i taj tereTIĆ pao s leđa ;) Ni ja nisam bila besposlena dok sam bila nezaposlena, ali me prisilno freelansiranje pomalo i opterećivati počelo :) Nadamp se nekim novim kreativnim avanturama u tvom novom životnom poretku :)
Pozdravi mi Tatjanu hihi <3

Renata kaže...

ogrlica je originalna...:)

A... nakit kaže...

odlična je ogrlica!!! :)

Asja kaže...

Super je ispalo!