17 travnja 2012

Vidite li vi zvijezde koje se smiju ili samo milijun malih svjetala?

''Ljudi imaju zvijezde, no one nisu svakome iste. Za ljude koji putuju, zvijezde su vodiči. Za druge, one su mala svjetla i ništa drugo. Za učenjake, one su problemi. Za mojega poslovnog čovjeka bile su zlato. No sve te njihove zvijezde šute. A ti, ti ćeš imati zvijezde kakve nema nitko...
- Što želiš reči?
- Kad noću pogledaš nebo, za tebe će to biti kao da se sve zvijezde smiju. Jer ću ja biti na jednoj od njih i smijati se na jednoj od njih. Imat ćeš zvijezde koje se znaju smijati.''
Antonie de Saint Exupery, Mali princ




4 komentara:

Suzana kaže...

Odlična priča, obratit ću pažnju na zvijezdu koja se smije samo meni.

Kristina kaže...

Ne komentiram često, ali pratim sve redovito. Jako mi se sviđaju tvoji radovi :)
Post je odličan! Sviđa mi se pričica :)
Prije sam često gledala zvijezde noću, sada dugo nisam. Gledajući zvijezde misli mi odlutaju i lijepo je tako ponekad pobjeći od stvarnosti. Potakla si me da opet počnem, stvarno bi mi trebalo odmora :))

nives kaže...

baš je super pričica pozzz

Asja kaže...

super post! ja obićno vidim milijune svjetova i pitam se ima li na njima života :)