08 svibnja 2012

2. dio

Danas vam pokazujem svoj radni kutak u novom izdanju! Dakle, u različitim fazama, prije preuređenja, izgledao je ovako:
 pa ovako: a) kreativni nered verzija
                     b) za slikavanje verzija
Danas izgleda ovako (definitivno verzija za slikavanje pošto još ništa na njemu nije napravljeno tako da je ovo najurednija njegova verzija ikad):
S obzirom na položaj prozora i količinu svjetla praktički je nemoguće (bar meni) napraviti normalnu fotku koja bi realno pokazala prostor, no eto, pokušala sam :)
Police sam prebojala u bijelo, napravila nešto lipšu oglasnu ploču i zakačila je na zid. Najviše sam zadovoljna promjenom na lampi čije sam postolje obljepila novinama kako bi bolje išla uz ormarić koji je pored radnog stola u ovom ljetnom razmještaju dnevnog, a ovaj gornji dio sam prebojala u bijelo.
Evo, tu se vidi i ormarić o kojem sam govorila :)
Onda, da li je vama bolja prije ili poslije verzija??
Pozz do idućeg posta :)

Broj komentara: 9:

jubistacha kaže...

Meni se više sviđa nova verzija. Čini mi se da je svjetlije, valjda zbog bijele boje ;)

Drangulije kaže...

Meni uvek prija promena prostora, i volim da bar na svaka 2-3 meseca (nekada bude i duze, priznajem) nesto promenim.
Hej, imamo istu lampu. Moja je na izdisaju po 2x, treba da se menja grlo, cini mi se i nadam se da je samo to u pitanju. Mnogo je volim i nikome ne dam. Jako je prakticna :)

Lilla Indigo kaže...

Prekrasan je u novoj verziji, bijela boja mu super stoji!

mmm.... kaže...

Nove verzija je mnogo ljepša. Radni kutak ti je pozitivan, sadržajan i fantastičan! ;)

Lolila kaže...

stol kraj prozora je definitivno pogodak, i sama sam svoj tako smjestila, inspiracija najbrže dođe :) i zavjese su mi u istom položaju, hehe. promjena je super :D

Sonaj kaže...

Joooj, al` si se ti naradila!!!I mene to čeka, ali se stalno izvlačim!Ne podnosim pripreme i onda poslije čišćenje nakon krečenja i bojanja,uuuaaaaa.
Uživaj u svom novom okruženju i stvaraj...

Asja kaže...

Jako mi se sviđa nova verzija, baš si lijepo osvježila svoj radni prostor.

Tatjana kaže...

Daleko više "poslije" verzija.Jako ti je lijep kutak!Jako!

Villa-loredana kaže...

Poslije, poslije, tako djeluje svjetlo, jednostavno i elegantno. Pozdrav. Loredana