28 svibnja 2012

I'll send my SOS to the world!

Sjećate se ono neki dan kad sam spominjala privjeske i onako usputno ovisnost o eBayu? E, mogu reči, ponosno, da cili 5. mj. nisam naručila ama baš ni jedan novi privjesak,ALI (!?), zato je neki dan stigao paketić naručen krajem 4. mj - premedene, preslatke i neodoljive male staklene bočice! Za početak sam ih napunila još manjim školjkicama, a sad slijede i poruke u boci i ko zna što sve ne - imam ih poprilično!
 HOT IN THE CITY
 JAGODICA BOBICA
 PUŽ KUĆU ČUVA
 MORSKA SOVA
 TAKE A PICTURE
L.O.V.E.
Btw, ne biste virovali koliko tih bočica stane u jednu malu kutijicu u kojoj sam ih primila!?

Broj komentara: 9:

nives kaže...

jako su lijepi

mmm.... kaže...

Privjesci su super, a posebno mi se svidjela Jagodica Bobica! :)

Unique Hrebina kaže...

odlično izgledaju. bili bi super i ko privjesci za ključeve :)

Drangulije kaže...

Jaoooo, mnogo je slatko :)
Razumem tvoju zavisnost u potpunosti... Mi ovde nemam bas nekih velikih mogucnosti za narucivanje (i dalje, situacija se nije promenila, od kako sam to pomenula ovde na blogu, kod tebe, prvi put), pa onda ne mogu da razvijem "sindrom" kao ti :))))

Rea kaže...

Kako uvijek imaš dobre ideje i sklepaš nešto zgodno.. Moje sestre su, kad su bile male, pjevale ovu pjesmu: mesečina pacov, jer im je tak zvučala. :D

Tatjana kaže...

pravo blago!stvarno su zgodni i totalno upotrebljivi!

moonea kaže...

jao ja tako dugo tražim te mini bočice i još nisam naletjela na dobrog sellera.

nadam se da hoću :)

Ovo ti je predivno!

Sanjushka kaže...

aaaa....preslatko!

tina.b. kaže...

Hvala curke :)