24 svibnja 2012

Ljepota je u očima promatrača...

...dragi kaže da je malo izblidio, a meni je najlipši mak koji sam ikad vidila!
Vama?

Broj komentara: 17:

Isidora kaže...

predivno. naslov je živa istina

nives kaže...

kako lijep nikad nisam vidjela tako blijed mak

Asja kaže...

prekrasan je! meni se sviđa baš zato što je "izblijedio".

Sonaj kaže...

Je , je...najlipši...pomislila sam da je od krep papira!Evo ideje -napraviti makove od krepa:):)

LivesArt kaže...

Fantastičan , neobičan, krasne fotke!

Misty kaže...

♥v♥ Obožavam makove kakvi god oni bili :)

mojemakaze kaže...

prelepo. da nisi napisala, nikad ne bih pogodila da je mak :)

Rea kaže...

Lijepi su mi crveni makovi, ali ovaj je stvarno najljpši do sad! :)

Suzana kaže...

Takav nikad nisam vidjela. Predivan je!

Tatjana kaže...

Ti si ga barem vidjela.Ja nisam,nikada.Baš je lijep!

Olija kaže...

Prvi put vidim ovakav mak. Divota!

Pozdrav

Just Cake Girl kaže...

Prekrasan mi je!!! :)

tina.b. kaže...

ima puno makoljubaca vidim :) Hvala vam curke na komentarima!

Mare kaže...

evo ješ jedna makoljubica:).....
divne fotografije,ova boja je zaista posebna:)....

Sonja kaže...

Od kako pratim tvoje radove, ono što me oduševljava su originalne fotke. Naravno, što bi bile fotke bez odličnih radova? Svaka pohvala za tvoj inspirativan rad, pa stoga svrati na moj blog gdje te čeka i jedna nagrada.

Sanjushka kaže...

Kod nas je sve puno makova,crveni se na sve strane,ali ovakvog nikad nisam vidjela

tina.b. kaže...

hvala curke na komentarima :)

Sonja - zaista hvala na tako lipim ričima i pohvalama. I hvala na nagradi :)