20 svibnja 2012

Malene

Vrime se zadnjih dana zabavlja igrajući se s nama meteoropatima. Malo je proliće, pa je malo zima, pa lito i onda opet u krug. Jedino po čemu ipak vidim da je lito u dolasku su komarci. Puno komaraca :(
U iščekivanju pravog pravcatog lita, onog u kojem moram skočit u more da se rashladim ili onog u kojem se izvalim na šugaman u besmislenoj nadi da ću uhvatit brončanu boju ili onog u kojem na večer ne moram oblačit duge rukave ni pokrivat se dekom dok hvatam zalet za san, e do tog i za takvo lito evo par morrsko-mornarskih broševa.

Moram priznat da sam u zadnje vrime sve više ljubitelj prugica i nekako mi počinju bit omiljeni uzorak, posebno one u modro-bijeloj kombinaciji. Po tom pitanju sam pravi klasičar - kombiniram ih s crvenom! Znam, uobičajeno i predvidivo, ali nisam mogla odolit! Nadam se da su kombinacije uzoraka na 'malenim' broševima, ako ne boja, bar malo originalnije ;))

Broj komentara: 11:

nives kaže...

jako su zanimljivi ovi mornarski broševi i slatki slažem se s tobom i ja čekam da počne pravo ljeto pozzz

tina kaže...

broševi su ti medeni <3

Slađi kaže...

Skroz su slatki brosevi!! Svaka cast!

Sandra Z kaže...

Broševi su neodoljivi :)) I silno želim, a vjerujem da će uspjeti, da dozovu točno ovakvo ljeto kakvo si opisala da čekaš.
Pozz:))

Renata kaže...

Broševi su divni!!

mmm.... kaže...

Kao i uvijek oduševiš! Broševi su prelijepi! :)
Prugice i meni već odavno ne izlaze iz glave. :) Tako da ih i ja uveliko radim i pripremam svoju kolekciju naušnica inspirisanu morem i mornarskim elementima. :)

eda kaže...

Odlični su, baš odlični!!!

Drangulije kaže...

:) slatki broševi :)

Rea kaže...

Lijepim mornarskim broševima u borbu protiv komaraca. :)

Sonaj kaže...

Hvala Bogu, kod nas još nema komaraca, ali bude ludnica( mi smo uz "staru" Dravu)!!!Navrati, imaš nagradicu kod mene na blogu!
Uratci -suuuper!!!!:):)

A M A R A D I kaže...

Slatki, kao i uvijek!