02 svibnja 2012

Nek' živi, živi rad!

Knjige su po kutijama, kutije u sobi i u kuhinji, kauč je pod lincunima, radni stol je u sobi, stvari sa radnog stola su pitaj Boga di, a ja sam u banani! Proljetna akcija je čišćenja i pituravanja i ista će trajat vjerojatno duže nego je planirano! Ali stvarno je prijeka potreba tako da nemam šta za reči.... mora se i to obavit!
Uglavnom, ovaj tjedan ću se malo 'odmoriti' od nakiTIĆa, posebno od narudžbi, a i bloga. Neće biti ni tuTIĆa ovaj petak - usput rečeno, od sada će tuTIĆi biti prorijeđeni pošto se približava sezona i imam dosta posla oko kuće i one spominjane suradnje tako da neću moći toliko vremena posvetiti blogu kao preko zime. Nastojat ću svakako napravit još koji tokom ovih idućih litnjih miseci, ali kad će točno biti objavljeni e to ne znam. Pratite blog i dalje i sigurno ćete naletit na koji :)
S obzirom da ništa novih radova nema u planu danas vam pokazujem dva divna poklona koja su došla na moju adresu ovih dana :) Prvi je od Asje! Oduševljena sa slikicom i čim bude gotovo sređivanje i pituravanje ide na zid poviše kreveta.... najvjerojatnije, nisam još 100% odlučila.
Drugi je prekrasan broš od Sanjushke koja je napravila meni uslugu i još mi za to poklonila broš!! Pa di to ima?! A broš je u savršenoj nijansi sive, taman kakav mi je falio u kolekciji :)
OK, nemogu više zabušavat. Čeka me pituravanje! Gasim kompjutor i čujemo se za koji dan!
Stay tuned :)

2 komentara:

Asja kaže...

nije loše nekad se baciti na spremanje- rješit se starog i napravit mjesta za novo :)

Sanjushka kaže...

Kad zavrsis ima i kod mene posla...hihihi! Sovica je mrak.