11 svibnja 2012

Nešto se dobro kuha...

....u nakiTIĆevoj kuhinji! Na meniju su naplavine: red perli, red tkanine, red privjesaka, red boje..... Sssslasno!
A kad smo kod slasnog, neki dan sam konačno pokušala napraviti piletinu u umaku od kikirikija. Recept sam pronašla na super food blogu Bite my cake kojeg piše Tamara! Prepun je jednostavnih i divnih recepata, sigurna sam da će oni koji vole kuhati i raditi kolače pronaći kakav zgodan receptić. Što se piletine tiče napisat ću samo ovo: jednostavno za spremiti, neobično i vrlo ukusno! Umak sam spremala točno po njezinom receptu (a idući put ću ipak samo malčice smanjiti količinu meda), a rižu sam kuhala tako da sam u hladnu vodu stavila rižu (omjer vode i riže cca 3:1) i dodala izribanu koricu limuna i popriličnu kopicu svježe usitnjene limete. Kad je riža bila skuhana dodala sam malo masla, promiješala i pustila da se 'odmori' 5-6 min. Osvježavajući okus riže super prija uz ovaj pikantni umak.  Preporučam :)



Broj komentara: 6:

Rea kaže...

Red perli, red naplavina - da za onoga tko zna time baratati. A ja bi se mogla okušati u jelu. :)
Hvala za recept!

mmm.... kaže...

Super ideja za nakit! A, hrana izgleda preukusno!!! :P Yummy! Hvala za recept!

Suzana kaže...

Skromno priznam da me šiješ idejom za perle i izradu nakita. Bravo-da čitateljim bude cool doći. Papica izgleda njamiiiii.....ups,spržila sam jezik!

Tatjana kaže...

A gdje je desert?
Meni red naplavina repete!

Marinica kaže...

Probala sam već ovaj recept uz male izmjene i super je :)

Ioana-Carmen kaže...

This is so attractive post! tell me if you wanna follow each others blog! ;)

FashionSpot.ro