22 svibnja 2012

Privjeskozacija

Svaki klik na eBay obično rezultira da se moja kolekcija privjesaka poveća za bar jedan novi oblik. Ovisnost je to i bojim se da mi nema pomoći. Eh, ne mogu reč da nisam upozorena pri registraciji na navedeni servis, al' sad je kasno.
 
Na gornjim slikama je jedva desetina privjesaka koje imam u svojoj magičnoj kutiji! Mislim da je ipak krajnje vrime da odem na deprivjeskozaciju - ovim tempom neću zalihu privjesaka potrošit za života!?

Broj komentara: 12:

naldor kaže...

bas su slatki ! svidja mi se oblik!

Isidora kaže...

ne brini se, već će se oni upotrijebiti

Asja kaže...

to ti nije loša ovisnost-pogotovo kad rezultira ovako slatkim broševima.

Drangulije kaže...

Vazno da imaš na šta da ih trošiš i da ti ideje ne manjkaju :)
Odlični su ti novi brošići :))

moonea kaže...

znam o čemu pričaš.
meni su posljednje vrijeme razne trake najbolje frendice. ali ne i mom novčaniku :)

što se privjesaka tiče - ne znam koji je ljepši!

Sanjushka kaže...

Preslatki su, a ebay je prava zaraza!

Sanjushka kaže...

Preslatki su, a ebay je prava zaraza!

tina.b. kaže...

da, valjda će se iskoristit :) a danas su već stigli novi i njih baš jeeedva čekam nanizat na lančiće i pokazat vam ih. Premedeni su :)

Suzana kaže...

Prekrasno, sigurno već zainteresirani u redu čekaju da ih kupe i prošetaju.

Marinica kaže...

Genijalni su svi redom! :)

Lilla Indigo kaže...

Ovaj žuti brošić mi je genijalan!

Rea kaže...

pa kad su baš zgodni, kako im se oduprijeti?