18 svibnja 2012

Skuhalo se :)

Naplavine su konačno iskorištene i ovaj put su od njih napravljeni lančići... S nekima sam se poigrala pa sam ih bojala, uglavnom u nekakvim mornarskim kombinacijama boja, a druge sam pak ukrasila s malo zlatne i srebrne.
Još obojanih komadića čeka na spajanje, ali ovaj put će to biti magneti za frižider!

Broj komentara: 12:

Rea kaže...

Super su lančići ispali, nekako mi se najviše svidio drugi i zadnji. Jedva čekam vidjeti magnetiće. :)

Drangulije kaže...

Vredna si, nema šta... a ideja ne ponestaje, što je još bolje :)
Videla sam na FB da si ustvari još vrednija nego što ovde izgleda :) Bravoooo!

Asja kaže...

Prekrasno si iskoristila naplavine, lančići su vrlo originalni!

an. kaže...

Aaaaaaaa mljac!
Onaj sa srćekom i Malim Princem kojeg zoveš Pinokio bih ti odmah ukrala! Prelijepo! Ma baš baš po mom ukusu!

nives kaže...

jako su lijepi lančići

Vessna kaže...

jako jako su lepi :)))

Sandra Z kaže...

Odlični su !

tina.b. kaže...

Hvala curke! Iako izgledaju jednostavni dosta truda je uloženo u njih pa mi je drago da vam se sviđaju :)

Tatjana kaže...

Odlično Tina!Meni najviše odgovaraju kokolino i pinokio!

Anonimno kaže...

Prelijepi su, ne znam koji mi je ljepši :) Svaka čast!!

Bi_bop kaže...

sper cool nakit...

A M A R A D I kaže...

Like, like,like! Najdraža mi je Frka!