27 svibnja 2012

TuTIĆ: od majce do torbe

Neki dan je ova stara majca došla u moje ruke. Da, promislih, stara je, ali ima potencijala.... Tu su pruge, materijal je dovoljno čvrst (nekakav debeli pamuk, jako topla majca za kratke rukave), a i veličina je iskoristiva - bit će torba!
Sad, jedini je problem što sam u žaru stvaranja zaboravila poslikat korake izrade, ali pošto sam veći dio torbe radila po tutorijalu koji sam našla na Youtubeu postat ću njega. Ono što jesam slikala jest prvi dio izrade, odnosno kako i koji dio majce iskoristiti. Nije neka filozofija, otprilike ovako:
 Kredom označite najveću moguću širinu.
 Batučicama zakačite jedan dio majce za drugi, prošijte te odrežite višak.
Zatim to isto napravite na ovom dijelu ispod otvora za glavu. Koliki dio ćete iskoristiti ovisi o vama i dubini koju želite za svoju torbu.
Dalje sam šivala po ovom tutorijalu koji je stvarno super (iako su mi te blizanke sa svojim usiljenim smješcima malo iritantne, ali taj dio zanemarite).
Jedinu sam razliku napravila u ručkama, ja sam stavila ona dva metalna kružića tako da ih mogu mijenjati prema potrebi.
E sad, torba je bila pri kraju, ali nešto joj je falilo. Odlučila sam iskušati tehniku transfera na tkaninu. Odličan tutorijal po kojem sam radila transfer sam pronašla na blogu Moj HobiMelanzana je to zaista super objasnila i fotodokumentirala pa stvarno nema smisla da ponavljam. No iako transfer nije išao loše, previdila sam da je materijal na pruge i to tamne pruge pa je transfer bio vidljiv jedino na dijelovima di je tkanina bila bjelkasta. E, srećom, prošli posjet Mülleru je rezultirao (između ostalog) kupnjom boje za tkaninu  pa sam istom podebljala linije sa transfera.
Da ne duljim, evo krajnjeg rezultata:
S obizrom da sam u šivanju početnik više sam nego zadovoljna! A baš zato što sam početnik znači da je torbu napraviti lako, samo slijedite upute na onom video tutiću i sve će vam bit jasno! Odvojite malo vremena, nađite staru majcu, kakvu staru traku koja će poslužiti kao ručka i eto nove torbe za šetnju gradom ili za plažu!

Broj komentara: 12:

Nosce te ipsum kaže...

Ovo je sjajno. Svaka cast. :)

http://www.nosceteipsum9.blogspot.com/

nives kaže...

kak je dobra pozzz

Sanjushka kaže...

Aaaa,presuper!!!!

Drangulije kaže...

:) :)
Superiska!
Pticica mi je extra :)

Isidora kaže...

odlično. uskoro ćeš uvrstiti torbe u svoju ponudu! ;)

Renata kaže...

Torba je stvarno super!:)

Asja kaže...

fenomenalan post! stvarno si napravila genijalnu torbu! i hvala za linkove, morat ću probat ovo s transferom na tkaninu!

Sonaj kaže...

Ma, savršeno-reciklirano-lijepo-moderno-ljetno...Puuuno hvala za link, već me zaludile one torbe što se ne šiju već samo vežu i probala napraviti...:( mislim da mi je loš odabir materijala...ali idem i opetHvala:):)

Bi_bop kaže...

...eto,to je dokaz da ništa ne treba bacati...odlična za ljeto!!

tina.b. kaže...

hvala cure! Moram priznat da sam jako ponosna na sebe jer je ispala sasvim solidno, a i nosila sam je već 2 puta :D

Tatjana kaže...

Ajme ovo je super.Svaka čast!

magrit kaže...

Ah, te pruge ... :)