07 svibnja 2012

Živa sam....

....ako ste se pitali :) Sinoć smo konačno pituravanje i sređivanje kuće priveli kraju, manje-više... Ostalo je još riješiti jednu komodu čiji ću makeover pokazati naknadno i srediti moj radni kutak (iako, kad malo bolje razmislim, to i nije baš malo posla, hm?!).
Uglavnom, boravak je dobio djelomično novo ruho - neku svijetlo žućkastu boju zidova zamijenila je bijela, zavjese u kombinaciji žuto/crveno su zamijenile bijele, police napravljene od raznih komada iverice su sada obložene u raznorazne članke ili obojane u bijelo, crveni detalji su uglavnom maknuti, sve slike su konačno postavljene na svoje misto - sve skupa je sada više po mom guštu - svijetlije i prozračnije! Evo kutka sa slikama...
Ostatak dnevnog, a taj ostatak čini moj radni stol, ću pokazati za koji dan kad bude doveden u red :)

A kako smo ovih tjedan dana bili bez televizije konačno sam pročitala knjigu koja stoji na mom noćnom ormariću dobra 2 mj (nije do knjige, već do mene), vakumirala sam ostatak zimske robe i sredila ormar, sortirala papire i dokumente po ladicama, a i uspila sam napraviti jedan mali makeover balerinki za koje mi je trebalo 'samo' sat vremena strpljenja i permanentni flomaster. Ovako su izgledale prije:
Kupljene su na nekom blesavom sniženju za 50 kn, a dobro, nije ni da vride nešto puno više od toga. Ovaj bili konac mi je od početka smetao, ali pošto su bile tako jeftine svejedno sam ih kupila. Neki dan, u nedostatku pametnijeg posla, mi je palo na pamet da bi konac mogla obojati u crno pošto su ovi zvončići na mašnama također metalic crni. Za moj ukus, sada su puno bolje!

I'm back :)

Broj komentara: 6:

Isidora kaže...

juuj, vidim svoje babuške. ne znam kako je izgledala prostorija prije, ali bijelo mi je uvijek ljepše. :)

naldor kaže...

nice! i ja sam za bijelo:) balerinkice su sada puno lijepse!

Suzana kaže...

Soba odiše veselim tonovima i raspoloženjem. Balerinke su super!

Zondra Art kaže...

Odlična ideja! Lijepo ste uredili svoj životni prostor.

Lijep pozdrav draga.

Rea kaže...

Nedavno sam i ja krećila i sređivala svoju sobicu, a to je tako puno posla pogotovo kad skoro sam sve radiš.. I po mom ukusu su balerinke sad puno ljepše! :)

Asja kaže...

Čestitam na preuređenju!Prostor izgleda super. I ja nekako najviše volim bijele zidove.