06 lipnja 2012

HOW TO... organize your chain collection/Part II.

Sjećate se kako je to bilo, ne tako davno, kupiti film, okinuti samo 30ak fotki, nositi ih na razvijanje i sjećate se onog divnog trenutka znatiželje i nestrpljenja otvaranja kuverte i gledanje tih istih 30ak fotki?
E, neki dan sam sređivajući kašun u kojem sam čuvala neke stvari iz doba srednje škole, a kojeg sam zadnji put otvarala valjda prije 7-8 godina, pronašla par starih filmova. Ajme majko, od tih moćnih 30ak fotki nema ih 5 normalnih, sve do ti jedne mutne, tamne, nikakve! Hrčak u meni je proradio pa ih nisam bacila već spremila za neki budući projekt, ali sam zato iskoristila one kutijice u kojima su stajali i u njih stavila lance koje kupujem na metre, a koji se često petljaju (već sam jednom pisala o tome TU).
Te kutijice imaju zgodne poklopce s utorima u koje taman sjedne lanac pa tako, ako je kutijica crna, možete odmah znati koji je lanac unutra bez da otvarate čep.
Praktično, zar ne?!

Broj komentara: 6:

nives kaže...

baš super ideja

Isidora kaže...

da li se sjećam... pa naravno! povremeno osvježavam pamćenje. baš se spremam ovih dana kupiti novi film. praktično je ovo kutijicama, ful praktično!

Marinica kaže...

Super praktično i jednostavno!!

Drangulije kaže...

Odlicno :)

Tatjana kaže...

nisi ih mogla bolje iskoristiti.uvijek dobro dođu!

Rea kaže...

Jao, to su bila vremena! Imam još uvijek te filmove u kutiji, a na svakom filmu ako valja 6-7 fotografija, ovo sve katastrofa! :)
Super si se dosjetila, i baš je ekstra praktično!