28 lipnja 2012

Irina Werning, fotografkinja

Na jednom blogu koji redovito pratim danas sam naletila na rad fotografkinje Irine Werning koja je  2011. apravila seriju fotografija u kojima je ljude vratila u budućnost. Dvije slike, potpuno ista pozadina, ista odjeća, isti ljudi, samo 10, 15, 20 godina nakon. Ipak, dva originala!
Zar vas ne natjera da razmislite koliko ste se vi sami promijenili....?!

Broj komentara: 10:

Sandra Z kaže...

Pa ovo je više nego odlična ideja napraviti takav serijal. Hvala ti što si s nama podijelila radove ove fotografkinje.
Pozz:))

Suzana kaže...

Malo zastrašujuće ali ipak u redu jer samo mijena stalna jest.

Just Cake Girl kaže...

vidjela sam već ovo, super izgleda...i baš se zamisliš malo :)

Andjela kaže...

Fenomenalno je, stvarno te tera da zastanes i razmislis :) Brzo se promenimo, vreme proleti ocas posla, a mi ni ne osetimo, ove fotografije su dobar podsetnik na prolaznost :)

buttonscatsandsomeyarn.wordpress.com

Drangulije kaže...

Fantasticno :) Bas volim ovakve fotkice...

Rea kaže...

Obožavam takve fotke, super mi je to!

Marinica kaže...

Viđala sam ovakav tip fotografija i jako mi se sviđaju... inspirativne su :)

Martina Visnjic art kaže...

Meni je ovo baš super! Jako zanimljivo.

Tatjana kaže...

Pa ovo je genijalno!Obožavam vremeplove...

nives kaže...

jako su zanimljive fotke