19 lipnja 2012

Malo priče

Iskreno, baš nešto nemam inspiracije za pisanje posta. Zapravo nemam volje za smišljenje teksta koji bi pratio fotke, a jedino što želim jest pokazat nove broševe. Pa evo, nek ovo bude jedan sasvim obični, dosadni post, s malo teksta i puno slika. Ma takvi i jesu najbolji!
SUNCOKRET
Više slika nakita možete pronaći u nakiTIĆevu Woohoo! dućanu i na nakiTIĆevoj Facebook stranici (ne morate imati otvoren profil da biste pogledali slike)!

Broj komentara: 8:

jednababaroga kaže...

baš mi se sviđaju brošići, mogla bi ti organizirat koji giveaway :P

nives kaže...

baš su slatki a prvi mi je najljepši pozzzz

Marinica kaže...

Pošto slika govori više od tisuću riječi ti si u ovom postu sasvim dovoljno rekla :) Cvitići su odlični!

Sonaj kaže...

Joooj, kada god vidim ove broševe s patentom sjetim se kako nemam niti jedan!!!!Baš su mi originalni!!!

Sanjushka kaže...

Broševi su prekrasni!

Drangulije kaže...

Ja bas volim kako ti pises tesktove tu :) Moji su postovi mahom jednostavni, sa malo reči i ne baš puno fotografija :) Ali kod tebe je sve sto nekako drugačije...
No, i ovo što si sada napisala i fotke koje si ostavila je za 5 :)

Sonja kaže...

Kad se radi, radi se...nema puno priče! Trebalo je izraditi sve te lijepe brošiće, pa na kraju...od ljepote...tko bi pričao :)

tina.b. kaže...

Aaaa, hvala vam curke! Baš ste me raznježile komentarima :)