11 lipnja 2012

More colors please

Malo je bilo kaotično ovih dana u nakiTIĆevoj kuhinji... par TIĆica je odlepršalo u Pulu, a par ih je prebjeglo Crnu Goru, točnije Kotor (poklon galerija Dvor). Još se privikavam na činjenicu da sad radim i da imam manje vrimena nego prije. Ipak, nastojim sve stić.... ne ide mi baš najbolje, al' već ću se ja uhodat u malo brži ritam...

Do idućeg posta vas ostavljam s par resastih lančića koje sam napravila još pred prošli vikend, a tek sam ih danas poslikala. U kling-o-ling sam se zaljubila i jaaaako ću se teško od njega rastati ako se netko odluči za kupnju istog...



 ZVEC, ZVEC

P.S. ako nekog zanima kako je bilo na otvaranju slatkog Muffin dućana u Puli foto galeriju može pogledati OVDJE.


Broj komentara: 11:

Isidora kaže...

sviđa mi se kako si kombinirala sebe i točkice lijevo s bjelom pozadinom desno. idem sad bacit oko na muffin. zvuči slatko.

nives kaže...

baš su zanimljivi pozzzz

magrit kaže...

Aaa, bas su HIP !!

Asja kaže...

prave ljetne, fenomenalne!

Angela kaže...

Le necklace est tres joli! J'aime beaucoup!

Angela Donava
http://www.lookbooks.fr

tina.b. kaže...

Sizika - da, tila sam napravit neku promjenu u konceptu fotki pa sam nekako zaključila da će ovako, na bijeloj podlozi, lančići biti uočljiviji

Nives, Magrit i Asja - drago mi je da vam se sviđaju lančići :)

Angela - merci beaucoup!

Suzana kaže...

Osvježavajuće lijepe boje, baš pravi ljetni lančići.

Bi_bop kaže...

ma ovo je predobro!!

...baš bi fino pasalo na mojim torbicama...
onako,objesiš radi fore,na vrat ili torbu-multifunctional yeah :))))

tina.b. kaže...

Hvala Suzana :)

Bi_bop - zgodna ideja!!

Rea kaže...

Lančići su fenomenalni, baš mi se sviđaju, ali ti si mi kao pozerica još bolja! I baš mi se sviđa ono što nosiš!
Muffin mi je jako zgodan, šteta što ne mogu i zapravo prošetati, već ovako samo preko neta..

tina.b. kaže...

Ah, hvala Rea :) Nije baš da mi je to najdraži dio posla vezan za nakiTIĆ, ali eto, prisilim se nasmijat za kameru hehehe :)
I meni je krivo što ne mogu malo do Istre, ali možda na jesen :)