01 lipnja 2012

opijena bojama

Već dugo mi dečkova mama govori kako ima dosta konca za vezenje koji njoj ne treba i da ga koristim, ako želim. Ne da ima dosta, nego ima valjda sve boje i nijanse spektra!
Jučer sam konačno odlučila nešto napraviti s njim. Ovaj put sam inspiraciju pronašla na divnom blogu Oh the lovely things na koji, btw, redovito svraćam po dnevnu dozu lipih fotografija (a to mu uostalom i samo ime govori). Uglavnom, cura koja piše blog je radila lančić s ručno bojanim koncem... njezin je ispao stvarno prekrasan i sigurno ću nešto slično pokušati napraviti nekom drugom prilikom. Sada, naušnice!
Boje su me, očito, podjsetile na voće... za sada sam napravila samo tri para, ali s obzirom na količinu konca kojeg imam na radnom stolu, bit će njih još i to u svim mogućim bojama! A posebno ako se i vama svide.... Cijena će im biti 25 kn za par što i nije tako puno, zar ne?
Eh da, kad već imam tri vrste voća promislih da napravim i voćnu salatu ;)
Ugodan vikend curke :)

Broj komentara: 14:

moonea kaže...

nikako nije puno!
a divne su :)
pogotovo ljubičaste i zelene <3

Sanjushka kaže...

super su, meni rezerviraj Breskvu, one su moje!!!

nives kaže...

hej baš su lijepe aušnice stvarno podsječaju na voče preslatke su je bi ih siguro nosila

Asja kaže...

divne, divne boje (i naušnice dakako)!

Isidora kaže...

wow! oduševljena sam!

Marinica kaže...

Baš su slatke :)

Misty kaže...

Baš su slatke, navijam za jabučicu :)

mmm.... kaže...

Sve su super ali VOĆNA SALATA je fantastična!!!

magrit kaže...

Wooooow !
Kako dobra ideja !
(belezim.... :) )

Sonja kaže...

Sve su jako slatke!

Tatjana kaže...

Skroz drugačije!

Sandra Z kaže...

Naušnice su odlične!

tina.b. kaže...

hvala! Pusa svima xoxo

an. kaže...

AAAAAAA! Jabučice?