22 lipnja 2012

rings

Mislim da nisam spominjala ranije, ali živim tik uz cestu (zapravo ispod ceste) na kojoj traju radovi već pune dvije godine. Prvo je bagerom iskopaju, pa zakopaju, pa otkopaju, pa zakopaju, i tako u nedogled. Već sam zaboravila kako asfalt izgleda... o prašini/zemlji u kući neću ni pričat.
Ali prije par dana konačno je stigao, crn, mirišljav, sjajan i vruć - asfalt! Dvi godine se nisam slađe probudila :)
Ma dobro, nije kukanje bio razlog da vam ovo pišem, više opravdanje za izbivanje s bloga. Kuća i okućnica traže kvalitetno ispiranje prašine, i to u nekoliko navrata, i baš onako generalno čišćenje... a još ove vrućine (!?) nemam baš nešto inspiracije za stvaranje. Nadam se ipak da ću za koji dan sjest za svoj radni stolić, s ružom u prozoru i policama bez prašine i napravit nešto novo. Možda me miris asfalta inspirira!
Do tad, oni prsteni zaslužuju pojedinačno predstavljanje...

Broj komentara: 10:

nives kaže...

odlično je preslatki su sve su mi boje lijepe

Rea kaže...

Unatoč svemu, i dalje stvaraš super stvari. Predivni su ti ovi prsteni!

Suzana kaže...

Prstenje je predivno! Još nisam čula da miris asfalta budi inspiraciju za rad. Svaka ti čast!

Drangulije kaže...

Ziveo asfalt :)
Samo ti nama radi, a ako ce i on da se inspirise, nista ne fali :)

Prstencici su bas slatki, ne znam kojih bih pre izdvojila... Boje su odlicno iskombinovane, i tako su svi od reda bas letnji :)

Tatjana kaže...

Itekako zaslužuju!Divni su.Što će tek biti kad se asfalt upije u pore?Urnebes,pretpostavljam!

tina.b. kaže...

hvala curke :)

Drangulije - e, baš - živio asfalt ;))

Tatjana - paaaa, možda bi mogla okinut kakvu crnu kolekciju, u čast asfaltu!

Sanjushka kaže...

Preslatki su pogotovo ''Valtić''. Mogu misliti kako je tim cestarima bilo postavljati asfalt, to je posao mog muža, znam kako je njemu 37 u zraku, a kod nogu 180 stupnjeva, a da ne spominjem mirise koje unese u stan nakon posla. Drago mi je da su ti to konačno završili.

Mila kaže...

ovaj ljubičasto zlatni mi je divan <3

tina.b. kaže...

Sanjushka - da, nije lak to posao! Baš to promislim svaki put kad vidim da netko postavlja po ovim vrućinama asfalt...

Hvala Mila :)

Anonimno kaže...

prstenovi su prekrasni, svaka čast :) zanima me koje ljepilo koristiš, jer i ja izrađujem nakit (naušnice i prstene) i zna mi se desiti da mi cvijetić otpadne sa kalupa prstena :/ ja koristim silikonsko ljepili (vruće ljepilo)