05 lipnja 2012

TuTIĆ: od hlača do suknje u par jednostavnih koraka! /Old trousers refashion

Danas ću vam pokazat kako jednostavno napraviti suknju (ili, kako bi mi na Pelješcu rekli - kotulu) od (pre)velikih gaća (opet napominjem - kod nas su gaće zapravo hlače, a ono što su vama na kontinentu gaće nama su gaćice)!
Nedavno sam dobila ove gaće i pitala sam se što s njima.... ima tu dosta materijala  (imaju one oznaku L, ali pošto su kupljene u Americi možete zaključit da je njihov L zapravo europski XL no to je dobro pošto ono što je XL-u struk to je jednom prosječnom M-u bok) pa mi je palo na pamet da ih pretvorim u kotulu!

Hej ho, let's go!
Za početak uzmite već postojeću kotulu čija dužina vam odgovara i po njoj izrežite gaće s time da računate na extra 2-3 cm za šav. Izrežite.
Zatim rastvorite po šavu dio nogavica do dijela gdje se spajaju.
 Kad rašijete šavove trebali biste imati otprilike ovo.
Zatim jednostavno kredom nacrtate liniju koja nastavlja pravac šava - otprilike počmete od ovog zakrivljenog dijela.... Kad rastvorite gaće vidit ćete da linija šava ide pravocrtno te se u jednom dijelu počinje savijati.
 Zakačite batučice po liniji i izrežite višak.
Taj dio prošijte i popeglajte. Sada vam samo preostaje podrubiti kotulu na željenu dužinu, a virujem da vam većini ne treba tutorijal za to. No ukoliko ste potpuni početnici par dobrih savjeta kako podrubiti bilo što pogledajte na ovom videu:

Ne vide se prugice, ali tkanina je bijela sa svijetlo rozim prugama.... nisu baš moje boje, ali ponekad malo promjene i odstupanje od uobičajenog stila nije na odmet, zar ne?!

Broj komentara: 12:

Sanjushka kaže...

Wow,wow,wow...odlicno. Bas imam jedne hlace od pidame koje bi mogla pretvoriti u suknju.

tina.b. kaže...

hvala :) malo sam gledala tutiće na youtubeu kako od traperica napravit minić i u svima cure koje to rade koriste već postojeće šavove i nadodavaju dio tkanine u obliku trokuta po sredini, na spoju. ove moje gaće su bile dovoljno široke da nije bilo potrebe dodavat taj trokutić.... gaće od pidžame će vjerojatno isto dobro funkcionirat po ovom principu!

Lolila kaže...

ovo bih mogla probati :) kako sam dosta smršavila u zadnje vrijeme neke su mi hlače prevelike, ovo im je šansa da prežive :)

A M A R A D I kaže...

Hej fora tutorial! Baš mi je super malo za promjenu gledat kak drugi rade i šivaju, a ne samo ja.. Ovo ti pišem nakon sati i sati za mašinom... ha, ha! Inače volim od trapki raditi suknje.. pozdravčić!

Tea Jurković kaže...

Odličan tutorial i super rezultat!

jubistacha kaže...

Kotula izgleda super. Možda od nogavica možeš napraviti još nešta? Uglavnom, gaće nisu za bacit ;)

Sonaj kaže...

Maaa, super ideja i preobrazba!!!!!Hvala ti na odličnoj ideja!Suknja je prva liga:):)

Drangulije kaže...

Ja vidim prugice :) I vidim da su roze :)
Super je suknjica, a to ti kaze neko ko iste uopste ne nosi niti ima potrebu da ih gleda :) Potpuno sam ravnodusna na njih :), tako da ovo je kompliment, da znas... :D

Suzana kaže...

Odličan tutić, za sve uzraste i vještine a i recesiji se može doskočiti, ako ničim drugim onda kombiniranjem materijala.

Anonimno kaže...

Uvijek mi je smiješno kako kontinentalcima trebamo objašnjavat da za van neću obuć gaće (donje) nego hlače :D
A ova suknja iako možda nisu tvoje boje ti savršeno pristaje (vide se prugice ;D ):)
Pozdrav

Tijana

Asja kaže...

Koja super ideja! Ti si genijalka!

Rea kaže...

Odličan uradak, baš si i sama razmišljam što su hrpom hlača otkako sam smršavila, i htjela sam već neke pretvoriti u suknjice, ali činilo mi se to prekomplicirano.. A sad vidim da nije! :)