11 lipnja 2012

TuTIĆi/Tutorials - nova stranica na blogu!

Samo jedna kratka obavijest: od danas su svi tutorijali koje sam napravila skupljeni na jednom mjestu. Pronaći ćete ih u popisu stranica pod 'TuTIĆi/Tutorials', odmah ispod naslovne fotografije i natpisa.
Pretpostavljam da je postojao jednostavniji način da to napravim od ove moje koja se svela na to da sam pojedinačno pretraživala postove s oznakom 'DIY', stavljala fotke i linkove s tih postova na stranicu....ali nema veze, konačno sam to napravila i od sada će biti lakše jer ću stranicu nadopunjavati svaki put kad napravim novi tuTIĆ.
Eto, samo sam vam to tila reč..... sad gibam ;)

3 komentara:

Suzana kaže...

Lijepo i sistematski složeno. Sad s nestrpljenjem čekam novi tutić.

tina.b. kaže...

Hvala Suzana :)
Kad ulovim malo vrimena stiže novi tuTIĆ, već imam jednu zgodnu ideju na pameti.... da je uhvatit koju slobodnu minutu?!

Rea kaže...

To je odličan način da svi radovi budu na jednom mjestu. A i nama je lakše surfati. :)