09 srpnja 2012

How to... chop chop your t-shirt

Još ovu zimu sam kupila majcu koja mi je zapela za oko zbog slike više nego forme i/ili oblika. Nešto mi s njom nije kliklo kako treba i zapravo je nisam ni obukla nego jednom.
Uhvatila me inspiracija neki dan gledajući silne youtube tutorijale na temu rezuckanja i, kako Ameri kažu, weawe tehnike pletenja trakica tkanine. Riječ je o prilično jednostavnoj tehnici koja ne zahtjeva neku posebnu vještinu, već malo strpljenja i nešto improvizacije. Dobro, u mom slučaju - puno improvizacije. Svidilo mi se kako je ovoj curi ispala njezina majca pa sam išla raditi moju po tom tutiću, ali nakon što sam izrezala leđa shvatila sam da to i neće ić baš kako sam zamislila pošto je oblik majce drugačiji od njezinog, a o tome nisam vodila računa.
Pošto sam leđa već izrezala zaključih da više nema povratka i da nešto s tim rupicama treba napraviti pa sam ih onda isplela i naknadno rezala ostatak. Na kraju sam dobila ovo:
Nisam još uvik sigurna jesam li uništila majcu ili ne?! Pošto je ovo bio prvi 'mačić' ipak ga neću bacit u vodu, ali naučila sam da ova glavna rezanja (oko vrata, gornji dio leđa, donji šav) treba napraviti na početku, prije pletenja trakica, a ne na kraju kako sam ovaj put radila.
A nakon što je šteta već napravljena i greške naučene na teži način....sam pronašla par boljih tutića od onog po kojem sam ja radila rezanje. 
U ovom videu je prikazana osnovna tehnika rezanja i pletenja. Po ovom videu lako možete napraviti svoju verziju iste priče, cura je stvarno detaljno i polagano pokazala kako se pletu trakice.
A u ovom je cura napravila vrlo sličnu stvar sa svojom majcom kao i ja sa svojom, ali praktički potpuno obrnutim (čitaj: pravilnim) redoslijedom.

Uživajte u rezuckanju i javite rezultate ;)

p.s. i OVO je zgodna ideja, ali uključuje šivanje.

Broj komentara: 5:

Drangulije kaže...

Meni izgleda sasvim dobro :)

Vessna kaže...

jao, pa meni je savršena, prava letnja :))

nives kaže...

zanimljivo na kraju izgleda fora

Tadeja kaže...

Sviđa! :)

tina.b. kaže...

Hvala curke. Naknadno sam izrezala donji rub/šav i sad izgleda mnogo bolje. Nadam se da se u pranju neće previše raširiti...