05 srpnja 2012

How to... make a short dress a bit longer

Prošle godine sam pred kraj lita kupila jednu slatku vestu (prijevod za kontinentalce - mislim na haljinu). Malo je bila kratka, al nekako sam kontala da ću već nać rješenje za taj problem.

Neki dan sam je izvadila iz ormara odlučna da je obučem bez obzira na dužinu. I onda je obučem i zaključim da ipak mora bit bar par centimetara duža. Upalila mi se lampica! Sjetih se stare (pod)suknje koju sam našla u babinom ormaru, a koja je na dnu imala pamučnu čipku... znate onu kakve se nađu na starim ručno šivanim lincunima!? Inače se takve trake prodaju u dućanima s metražom i kupuju se na metre. E pa priših je na dno veste i sad je maaalčice pristojnije dužine... nekad i par centimetara može napravit bitnu razliku, zar ne?!
Ta-da, posao gotov što si rek'o keks! Samo sam dobro prepeglala rub koji ću zašiti i prošila po već postojećem šavu. Možda sve skupa sad izgleda malo više dječje, ali meni se sviđa, a i dužina je sad prihvatljivija.
Ukoliko nemate čipke možete jednostavno naći materijal koji odgovara dezenu suknje koju želite produžiti, po dužini ga dobro prepeglati na pola tako da dobijete fin rub i onda ga zašiti za rub veste/kotule.

Broj komentara: 8:

tousled day kaže...

Stvarno se vidi velika razlika. Ne samo u dužini nego je cijeli doživljaj drugačiji. Jako mi se sviđa :)

Rea kaže...

Vau, osim što je duža, još je ljepša i romantičnija! Lijepo, lijepo! :)

A... nakit kaže...

super je, bolja još time što je i vintage, nice!!!

Drangulije kaže...

Da zaista je sada bolje duzine :) (ja ne volim ništa kratko da nosim, a ono 3/4 mi ne stoji nikako, pa celo leto samo nosim pantalone :))i meni ne deluje dečije. Lepa mi je ta čipkica.

naldor kaže...

jako lijepa haljinica!

jednababaroga kaže...

sad je još lipša. To ti je super ideja.

nives kaže...

d+sad je stvarno ljepša

Sanda23 kaže...

Odlična ideja :)