04 srpnja 2012

izmamiti osmijeh na lice

Mislim da nisam jedina kojoj vrućine stvaraju kreativnu blokadu. Ili jesam?
Posljednjih 10ak dana raspored mi je uglavnom isti - poso, kuća, plaža - ponekad je samo okrenut redoslijed (ovisno koju smjenu radim) pa eventualno zaminim plažu kavicom. U kući je prevruće za ikakvo kreativno stvaranje, ma i za kreativno razmišljanje kamoli za išta drugo! Ipak, napravih jedan ustupak u rasporedu u svrhu izrade malog poklončića za nećakinju mog dragog.
Jutros sam dakle napravila za nju ovu malu torbicu/neseser. Nije to ništa pretjerano komplicirano ni prezahtjevno (ima milijun tutorijala na youtubeu i po blogovima koji se bave šivanjem kako napraviti ovakvu torbicu - googlajte 'diy pouch with zipper' ili 'diy clutch') ali sam ja izrazito ponosna na krajnji rezultat pošto mi je ovo prvi put da uopće šivam patent.
Uglavnom, njegova nećakinja je tipična curica koja obožava rozu boju, šljokice, šminkice, Larin izbor i sve ostalo što već curice u osnovnoj školi vole. A voli ona i lakove za nokte pa sam onda torbicu i napunila materijalom za mini manikuru.
Tri nijanse lakova, od kojih je jedan vrrrrrlo šljokičasti, aceton i pamučne blaznice koje sam stavila u malu torbicu napravljenu baš za njih :)
Na torbici je još jedan mali cviTIĆ zakačen kao broš.
Ne znam hoće li joj se poklončić svidit (nadam se jednom malom uzdahu oduševljenja), ali ja sam se baš zabavila dok sam sve skupa napravila i poslagala. Sad moram i samoj sebi napravit nešto slično da potrpam sve sitne stvarčice kad idem na plažu.
Što se vama čini od poklona, hoće li jedna devetogodišnjakinja bit njime zadovoljna?


Broj komentara: 13:

Sandra Z kaže...

Takav poklon bi i meni izmamio najveći osmjeh na licu. Fenomenalna je torbica i njezin sadržaj.
Pozz :))

Marinica kaže...

Pa kako joj se ne bi svidjelo, preslatko je :)

Drangulije kaže...

Ma odlično si ovo uradila, ima da se oduševi, ako ne torbicom (mada je meni skroz slatka) ono sigurno lakovima :)

Inače, divim ti se kako uspevaš da uskladiš i posao i plazu... i sve ostale sitnice... Svaka ti čast.

Lilla Indigo kaže...

Predobro izgleda, super si osmislila:

Lolila kaže...

naravno da će joj se svidjet jer je superslatko :)

Just Cake Girl kaže...

I ja bi se oduševila ovim poklonom <3 prekrasno!

Misty kaže...

Preslatko, odlično je sve! :)

jubistacha kaže...

Naravno da oće. Ja bih svakako bila (iako nemam devet godina odavno i ne pratim Larin izbor ;))

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđa! Već sam sebi napravila drugu, malo ozbiljniju verziju torbice. Sad treba u dućan, po nove lakove ;))

Olija kaže...

Ovo bi i mene razveselilo, a i nju će sigurno, bez brige :)

Rea kaže...

Ak se ne svidi njoj (a sigurno će joj se svidjeti), onda ga treba proslijediti meni, ja već jesam oduševljena. Ideja je odlična, a realizacija je savršena! :)

Kristina Uvodić kaže...

Da zadovoljna! Sve je preslatko minijuaturno, a print na tkanini mi je neodoljiv.

Evelie kaže...

kako sve tako uredno napravis!!! covjek bi pomislio da si negdje kupila torbicu, a ne napravila. 5/5