06 srpnja 2012

Ja sam jedna vrlo sretna blogerica!

S vrimena na vrime, kad je inspiracija na low i kad su takvi nekakvi dani provedeni u razmišljanju tipa 'čemu sve ovo' dogodi se jedan susret, jedan poklon i jedna misao... i onda shvatiš da ipak ima smisla!
 Susret je bio sa nasmiješenom Sunčanom, poklon (meni od Sunčane) je bila savršena origami cvjetna kugla, a misao koju mi je proslijedila je bila ova: 
"Ništa nije originalno. Kradite od svega što rezonira s vašom inspiracijom ili hrani vašu maštu. Gutajte stare filmove, nove filmove, glazbu, knjige, slike, fotografije, pjesme, snove,nasumične razgovore, arhitekturu, mostove, ulične znakove, drveća, oblake, tijela vode, svjetlosti i sjene.
Izaberite krasti samo ono što direktno govori vašoj duši.
Ako to napravite, vaš rad (i krađa) bit će autentični.
Autentičnost je neprocjenjiva, originalnost nepostojeća" (Jim Jarmusch)

Rekoh, ja sam jedna vrlo sretna blogerica!

3 komentara:

Lilla Indigo kaže...

Da, divna misao, potpuno se slažem! I hvala što si podijelila s nama:)

Suzana kaže...

Novi pogled na inspirativnost. Odlično i hvala ti za misao dana!

Tatjana kaže...

Ja se naježila čitajući ga.To je baš to.Lajkam na stotu i kradem citat,vrlo inspirativno!