10 srpnja 2012

Još jedna torbica, ovaj put za mene

Ne znam jesu li krive vrućine, zaposlenost ili sam dosegla fazu (trenutnog) zasićenja, ali u zadnje vrime, ako i uhvatim malo slobodnog vrimena, rađe sjednem za radni stol na kojem je šivaća mašina nego na onaj di su silne perlice, materijali, klišta i sve ostalo čime izrađujem nakiTIĆ.
Iskreno, mislim da nije to ništa neobično, a ni novo. Tu i tamo trebam mali predah i ne bojim se da će inspiracija doći baš onda kad je budem najmanje očekivala.A dok ne dođe, djelit ću s vama ono što napravim na šivaćoj mašini.
Ovaj put je riječ o torbici i to sličnoj onoj koju sam neki dan radila za poklon nećakinji od dragog. Koristila sam svoje najdraže boje - modru i ljubičastu! Miljević (ili tableTIĆ, kako vam drago - bitno da smo se razumili) sam obojala u ljubičasto (miješanjem boje u prahu u ukuhalu vodu, uz dodatak malo osta i soli - kupila sam je u nekom žnj dućanu s bojama i lakovima), ljepilom u spreju sam ga zalipila na tkaninu (ovo sam napravila pošto je sam miljević nepravilnog oblika i ova verzija mi se činila lakšom nego da ga kačim batučicama.Ljepilo u spreju sam kupila u Bauhausu, praktična stvar, ali pomalo skupa) i prošila koncem u boji patenta. Ostatak sam radila kao i na originalnoj torbi.
Žao mi je što nisam slikala unutrašnjost, pošto je ona isto ispala fino uredno, a u kombinaciji boja je koje odgovaraju patentu i boji torbe (karo uzorak).
Veličina torbe mi je u početku bila malo zbunjujuća (u smislu da nisam znala dal' će biti praktična ili ne), ali sada više nije, zapravo baš suprotno - taman je! Dovoljno je velika da u nju stanu sve one sitnice koje inače držim u torbi i koje redovito po njoj tražim, a opet je dovoljno mala da stane u svaku drugu torbu koju imam ili da funkcionira zasebno, kao pismo torba.
Hope u like it :)

Broj komentara: 12:

Renata kaže...

Sviđa mi se, jako!!:)

Sonja kaže...

Torbica je super! Odlično si ukomponirala heklani detalj, a to je ovo ljeto posebno moderno!

Sanjushka kaže...

totalno je preslatka, ljubičasta je moja no.1.

Drangulije kaže...

Baš je zanimljivog i oblika i veličine.
Dopada mi se ova ljubičasta čipkica. Mama je radila? :)

Lilla Indigo kaže...

Jako mi se sviđa, boje su super!

Marinica kaže...

Baš je slatka :)

Nika kaže...

Jako mi se sviđa....baš je taman!

Sonaj kaže...

Veličina, kombinacija boja i heklani detalj koji uvijek rado vidim i nosim...Super!!!

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđa. Hvala vam svima na komentarima :)

Drangulije - ne, pronašla sam je u ormaru, mislim da je baka od dragog najvjerojatnije radila.

mojemakaze kaže...

preslatka! divne boje

Rea kaže...

Torbica mi izgleda predobro! Takvu bi i ja! :)

Asja kaže...

preslatka je i dizajn i kombinacija boja i baš je prave velićine!