07 srpnja 2012

Sabinin ljetni swap

Nedavno sam sudjelovala u Sabininom swapu (spominjala sam ga već ranije TU na blogu). Kako sam malo kasnila sa slanjem svog pakeTIĆa nisam tila objavljivat fotke prije nego ga Asja primi (Asja i ja smo opet izvučene kao par za trampu).
Ovako je Sabina postavila stvari: ''Razmijenit ćemo jedan predmet u vrijednosti oko 30 kn, nešto što inače izrađujete (naušnice, rajf, broš, kutijica, mini torbica, ilustracija, čestitka, okvirić, vrećica lavande, blokić, narukvica, magnetić, privjesak ili što god drugo vam padne napamet) na temu ljeto i more. No, da bi igra bila zanimljivija, morate koristiti boje iz ove palete (tirkizna, koraljna, žuta, srebrna, tamnoplava, ciklama, narančasta, zlatna).''
Ne moram ni govoriti koliko me Asjin paketić razveselio. Ovaj put sam dobila set ljetnih razglednica, od kojih ću se teško rastati. Ma, zapravo mislim da ni neću....
A ja sam njoj darovala magnetni parTIĆ šinjorine i dalmatinskog galeba (zapravo je ona dijelom zaslužna za stvaranje istih) i jednostavnu ukosnicu u narančastoj boji. Činilo mi se da će fino pristajat njezinoj tamno smeđoj kosi. Na žalost, sjetila sam se slikat poklon tek večer prije slanja pa kvaliteta fotografije i boje na njoj nisu baš naj, ali dobro, vidi se smisao :)
Što su druge cure razmjenile možete pogledati TU i TU :)

Broj komentara: 5:

Drangulije kaže...

Mnogo mi se dopada "Krivo je (a)more :) Baš me je lepo oraspolozilo :)

Pokloni su vam odlični.

Rea kaže...

Da i meni je super to (a)more! :)
Super swap!

Sanjushka kaže...

Super ste razmijenili,i ja bi se.tesko odvojila od.razglednica ali i od magneTica.

nives kaže...

odlično je

Kristina Uvodić kaže...

E, vas dvije ste mi naj par ovog swapa! Predivni, predivni pokloni!