03 kolovoza 2012

Stay tuned you 200 TIĆfollowers!

Mislim da je ovo prvi put od kad pišem blog da je razmak između dva posta punih 20 dana, a možda i više. Zapravo ni ovaj današnji post nije pravi post već post u kojem vas obaviještavam da novih postova neće bit još neko vrime...
Nemam se potrebu opravdavati i navoditi razloge zašto ne pišem (iako osjećam odgovornost prema onima koji me redovito prate i čitaju), ali evo, htjela sam svih obavijestit da sam živa i zdrava, ali da trenutno jednostavno nemam vrimena za kreativno stvaranje. Pošto blog prvenstveno pišem radi sebe bilo bi glupo forsirati se i pisati postove čisto da ispunim mjesečnu normu. To nikako ne želim. Stoga i službeno uzimam mali predah od bloganja, a onda, kad sezona malo popusti i kad stvarni prijatelji odu svaki na svoju stranu, se vraćam vama, mojim virtualnim prijateljima :)
Nadam se da se ne ljutite i da me razumijete.... i da, povratnički post će biti darivanje povodom okruglih 200 TIĆoljubaca/followersa koji me prate i čitaju... Stay tuned!

Broj komentara: 7:

magrit kaže...

Sjajno je sto si se javila !
Ali ne brini, svi mi koji pisemo blog imamo razumevanja za onaj drugi zivot i pauze u pisanju i stvaranju.

Marinica kaže...

Uživaj u ljetu, ono uvijek nekako brzo prođe! Naravno da nam je svima ponekad potreban predah :)

Sanjushka kaže...

treba uzivati u ljetu i odmoru punim plucima. cestitam na 200 tom sljedbeniku. vrati nam se brzo.

mojemakaze kaže...

Uzavaj i odmori se :)
p.s. hvala sto si me podsetila na De Phazz, vratila me pesma par godina unazad :))

Tatjana kaže...

Ma što bi se ljutili.Samo se ti odmori i nauživaj,ali svakako vrati!

Asja kaže...

Uživaj u ljetu, a mi ćemo biti tu kad se vratiš :)

Đolić Livada bb kaže...

Učini koju banju i za mene :)))