10 rujna 2012

Crno ili bilo.... ili je sivo?

Ne znam za vas, ali kad sam ja išla u osnovnu školu (pogotovo onu nižu) točno smo mogli predvidit teme koje će nam nastavnik iz likovnog dati da crtamo. U jesen bi to bila 'berba grožđa u mome selu', zimi 'prvi snijeg', na proljeće 'vratile se laste', pred kraj školske godine 'ljeto počinje'.... a za početak školske godine je redovito tema bila 'kako sam proveo/la ljeto'. E, tako ću i ja sad (umisto da crtam, manje je zlo) napisati par riči o stvarima koje su obilježilo lito godine 2012.!

Sad, kad bi vam rekla da mi je ovo lito bilo, a ne znam, najbezveznije ikad i da vam nemam puno toga za napisat ne bi puno lagala. Dakle, počela sam raditi sredinom petog miseca, a od 28.5. pa sve do sad (a tako će bit do 1.10.) sam imala svega jedan jedini slobodan dan i taj sam dobila za rođendan (zapravo nije bio baš za rođendan, ali sam ga dobila radi rođendana). Dragi i ja smo ga iskoristili i pošli na Hvar. Puno toga vidit u vrlo malo vrimena, ali uspili smo - u nekih 36 h obišli smo cili otok! Najdojmljivije su nam bile Crvene stijene na južnoj strani otoka, stari dio Starog Grada i pizza u Sućurju (...a možda smo samo bili jaaako gladni).
Osim tog kratkog izleta na Hvar nemam puno toga za napisat.....koji kupanjac, koji izlazak, koja šetnjica, koje obiteljsko druženje, puno sati provedenih na poslu i to je to! Zapravo mi je highlight cilog lita druženje s nećakom i poklon od dragog za rođendan!
Canon 60D!
Znala sam da ću dobit aparat (trebao je to biti rođendanski poklon još prošle godine, tad je i kupljen, ali mu je tribalo godinu dana da stigne iz Amerike....long story), ali pojma nisam imala da će bit profi. Zapravo sam još uvik pod dojmom i malo u strahu kad njime baratam s obzirom na njegovu vrijednost, a i na mogućnosti koje ima. Još se učim kako raditi s njime.
To nije sve, A. me iznenadio i prekokrasnom torbom Danijele Bilić! Zapamtio je da je želim, valjda zato što sam to (ni malo) diskretno spomenila, a ne znam, valjda sto puta!

Da, još jedna stvar po kojoj ću pamtit ovo lito..... Početkom 8. mj. A. i ja smo odlučili da ćemo nešto malo novca što smo uštedili ubacujući kovanice u kasicu prasicu tokom cile godine uložit u kupnju avionskih karti za Barcelonu. Našla sam super povoljne karte s polaskom iz Trsta (taman da usput posjetim prijateljicu u Istri) i kupila ih. Kako se sezona bližila kraju uvidili smo da je toliko loša da nećemo moći priuštiti sebi luksuz putovanja ni do Istre, a kamoli do Barcelone. Tako, sad imamo avionske karte u džepu, karte koje ne možemo iskoristiti i karte koje ne možemo vratiti. Hej, bar su nam puni džepovi?!
Nakon što sam oplakala Barcelonu (još uvik mi suze naviru pri spomenu njezinog imena, šmrc, šmrc...) hormoni se nisu smirili, tako da me na jesen najvjerojatnije čeka operacija štitnjače - uz to što sam opet na birou za kojih 20ak dana i ne baš tako dobre vijesti.

Eto, ako moram u jednu rečenicu sažet cilo lito rekla bi - dobila aparat, a mogu se slikat!? ;)

Broj komentara: 11:

El Sotaescala kaže...

Šteta što ne može doći u Barcelonu, to je lijep grad. Ja živim u Gironi koji je 100 kilometara udaljen od Barcelone, a ponekad i ja ću provesti dan u Barceloni, hoda uz Rambla, Passeig de Gracia u kojoj su svi luksuzne trgovine i također Pedrera Gaudí . To je predivan grad.
Google prevoditelj nije učinio svoj ​​posao kako treba i ne razumijem tko ima raditi tioroides ako vi ili vaš partner u svakom slučaju želim vam brz oporavak.

roser

Marina kaže...

Žao mi je što ti je propao put u Barcelonu i što te opet čeka biro, ali sam sigurna da ćeš svoje 'slobodno' vrijeme dobro iskoristiti za izradu novih nakiTića i da će doći vrijeme za novi put u Barcu ;)

Ivana kaže...

Dubrovnik je prekrasan grad ! slike su ti super ispale ...

Brazilsko Feniranje Osijek

nives kaže...

wooow prekrasno

Tatjana kaže...

Ma to je uvijek tako,više-manje.Kad isplaniramo,sve što može se izjalovi.Ali kod tebe to zaista i ne mogu reći.Lito je bilo lipo,vidin,a i aprat si krasan dobila.Torbu da i ne spominjem.Što će ti više...ovog lita!

Sonaj kaže...

Ovaj komentar na kraju me jako dobro nasmijao!!!
Heeej, pa dobila si profi aparat o kojem mnogi ( kao i ja ) samo sanjaju.Tko šljivi Barcelonu.Ona može čekati na tebe kao i ti na nju!
Želim ti puuuno sriće da što prije nađeš posao u kojem te neće izrabljivati, u kojem ne moraš moliti plaću i slobodne dane, posao u kojem ćeš uživati kao što uživaš u svom predivnom aparatu i torbi!!!Sretno:)

Drangulije kaže...

A jaoooo :)
Ima i dobrih i losih vesti kod tebe, vidim ja.
Zao mi je za putovanje i karte koje imate i s kojima sada ne mozete nista... :(
Bezveze.
Nadam se da ce operacija dobro proci.
Drzim ti fige...

Inace, aparat i ti cete uskoro biti na TI :) samo opusteno i polako.
Nista ne mozes s njim zbrzati.

slaja kaže...

žao mi je zbog Barcelone :( aparat je odličan, a torba pogotovo, obožavam njene torbe <3 sažetak ljeta me baš nasmijao :D

tina kaže...

dobrih i loših vijesti! sto se tiće zdravlja zelim ti da sve bude ok i sljedeci put kad budes isla negdje preko splita javi pa da odemo na kavu. sve ce bit ok,vidjet ces,ja sam na zavodu toliko dugo,ali nezelim te bedirat

tina.b. kaže...

Hvala vam na komentarima i pozitivnim mislima :)

El Sotaescala - hope next year will be better than this one so we could visit Barcelona (mybe Girona too)! I'm sure both cities are amazing, can't vait to visit.

Ivana - slike su sa Hvara (Stari Grad i Hvar), ne Dubrovnika ;)

Drangulije - practice makes it perfect ;)

Tina - joj, znam kako ti je! Na Pelješcu je preko zime praktički nemoguće pronaći posao tako da sam navikla na ovaj aranžman sezonskog zaposlenja. Rekla bih bit će bolje, ali, na žalost, po tom pitanju nisam previše optimistična...

Asja kaže...

Žao mi je što ti je propao put u Barcelonu, karte možda možeš zamijeniti s nekim za nešto? Možda ima netko tko bi htio u Barcu , a može ti ponuditi nešto zauzvrat za karte, ili možda možeš preprodati? Just a thought. Nadam se da će ti se zdravlje poboljšati i da ćeš ipak uspjet izbjeć operaciju!
Yay za novi fotić, znam da će ti bit gušt koristit ga!