19 rujna 2012

Gastro kuTIĆ: namaz od tune i jaja

Moja večera se uglavnom svodi na kakve pahuljice s mlikom ili jogurtom, mlječni namaz s prepečencem uz kakao ili nešto u tom stilu. Kako su mi dosadile jedne te iste varijacije na temu odlučila sam uz čašicu crnog vina napraviti nešto brzo, jednostavno i uskusno. Namaz od tune. Sve sastojke većina vas već ima u frižideru (iz kojeg razloga sam samu sebe zapitala - zašto ovo ne radim češće?!)....


Potrebni sastojci:

1 tuna (u konzervi)
manja glavica luka
3 kom česna/češnjak - možete smanjit količinu ako ga ne volite
2 tvrdo kuhana jaja
šaka suncokretovih sjemenki (preprženih na teflonskoj ili gril tavi bez ulja)
3-4 žlice majoneze 
žlica maslinovog ulja
sok od 1limuna
petrusimen/peršin
sol
papar


U multipraktik stavite redom tunu, isjeckani luk, česan, pola preprženih sjemenki, jaja, ulje, limunov sok, majonezu i sitno narezan petrusimen. Posolite i popaprite pa promiksajte. Provjerite kakva je konzistencija pa prema potrebi dodajte još majoneze (ako je previše suho) i još jednom promiksajte. Ohlađen namaz poslužite na vrući kruh prepržen na gril tavi s par kapi maslinova ulja (ili na prepečenac). Pospite s ostatkom sjemenki suncokreta i s malo petrusimena.


Mislim da bi ova kombinacija bila savršena kad bi se suncokretove sjemenke zamjenile pinjolima, ali onda to već nije ekonomični namaz ;)
Inače, sličnu kombinaciju sastojaka sam već koristila za izradu namaza od piletine - jasno, u ovoj priči tuna je zamjenjena lešo piletinom, a i suncokretove su sjemenke zamjenjene orasima! Probajte idući put kad budete radili juhu od piletine, sigurna sam da ćete se iznenaditi okusom - a možda na taj način natirate i najmlađe da pojedu barem komadić lešo mesa!





Broj komentara: 8:

Angie kaže...

Mmmmmmmmljac... a ja gladna ko Lassie kad dođe kući.... volim ovakve namaze! Pozdrav.

LivesArt kaže...

Super recept, hvala!

Marinica kaže...

Obožavam namaz od tunjevine, ja ga radim malo drugačije, ali imam kući sjemenke suncokreta pa bih mogla to ubaciti sljedeći put... :)

jednababaroga kaže...

Ajme, obozavam namaz od tune, morat cu probat sa jajima i sjemenkama. U moju verziju ide parmezan i stvarno je jako ukusna.

nives kaže...

joj to sam pravila moji to spucaju dok kažeš keks koliko je fino njam :)

naldor kaže...

mmmm izgleda slasno! definitivno cu isprobat ... jednom sam radila jednu dosta sl. ali davno je to bilo!

Unique Hrebina kaže...

ovo otvara apetit... i ja si slično radim pašteticu od tune... ili bilo kaj od tune... čim ju skombiniraš s malo majoneze može se unutra stavit bilo kaj iz frižidera i svaki put je novi okus... mmmmljaaac

Anonimno kaže...

mmmmmmmljacno izgleda ... vidim naučila si se igrat i s fokusom :)

Toni, pozdrav, vidimo se uskoro