26 rujna 2012

Kada (i koju) ste zadnji put pročitali neku knjigu?

Jeste li jedan od onih tipova što čitaju samo natpise ispod slika u tjednim magazinima ili ste pasionirani gutač ispisanih redaka? Ja se nalazim negdje u sredini - volim čitati, a ako me neka knjiga zaintrigira onda je ne ispuštam iz ruku dok je ne pročitam do kraja (...i onda obično posuđujem iz knjižnice još koju knjigu istog autora). Isto tako, ponekad prođu mjeseci, a da ne uzmem knjigu u ruke jer, eto, ne znam, valjda imam 'pametnijeg' posla. 

Kad sam bila mala od starije sestre sam uzimala knjige i listala ih.... U sjećanju su mi ostale stare debele korice  Gričke vještice.....  Bila je to knjiga u nekoliko nastavaka, a svaka je imala istu ilustraciju na koricama samo u drugoj boji (ako me pamćenje dobro služi). Sjećam se da sam mislila 'koliko bi meni tribalo da pročitam sve ove puste stranice?!' i 'šta ta žena piše, a da nije mogla sažet sve to u jednu knjigu nego ih ima 10?!'. Ne znam da li su te silne stranice krive što nikad nisam pročitala navedenu knjigu/e.... ali evo, desetljeće, dva nakon, napravila sam mini Gričke vještice....


I onda, jeste li se nadali mini knjižicama? Što kažete na mini džepna izdanja?
Na ideju sam naletila na nekom zgodnom blogu kojemu se više ne sjećam imena. Za korice sam koristila ostatke umjetne kože i prave kože, na njih sam zašila mašnice u drugoj boji, vrućim ljepilom zaljepila stranice, probila rupicu za alku i voilá!


Neke su napravljene od isječaka iz stare Gričke vještice, a neke od čistih papira tako da bi se moglo u njih nešto i napisat....npr. broj mobitela nekog zgodnog dečka!
Planiram ih stavit na lančić uz dodatak kave olovčice, kojeg privjeska ili tako nešto... vidit ću već kad dođem do te faze.
Do tad mogu prolistat što piše na kojoj stranici ;)

P.S. molim zanemarite moje nokte - trenutno sam u fazi sređivanja jedne prostorije koja će uskoro postati moja radna sobica pa nemam baš vrimena za manikuru, ali o tome više za koji dan/tjedan kad privedemo posao kraju ;)) Can't wait to show you!!


23 komentara:

nives kaže...

super su preslatke,ja sam isto u sredini kad mi se neka knjiga svidi nepuštam a kad mi nije nešta onda ju samo vratim u knjižnicu...pozzz..

tina kaže...

vidjela sam i ja tut na jednom blogu. ja sam isto tako u fazi čitam-ne čitam a zadnji put sam čitala ovo ljeto i to sve ljubiće/drame i sad trenutno nista
knjigice su ti odlične

Renata kaže...

Ove male knjižice su preslatke s tim mašnicama:)

jednababaroga kaže...

Super su ti knjigice. Ja stalno citam, posto putujem na posao, u busu mi jeuvijek knjiga u ruci.

Misty kaže...

Preslatke su! Ja isto kao i Nives, ak me zapadne dobra citam ko luda a kad mi je neka meh, odustanem pa možda nastavim nakon nekog vremena ako mi se zbilja da :)

Marinica kaže...

Super su knjižice, ja sam vidjela nešto slično, ali od polimerne gline.

naldor kaže...

i ja sam ih radila pocetkom godine ...samo ih na zalost nisam poslikala prije no sto su odleprsale ... a bile su vise onako vilenjacke :) ! sto se tice citanja ... uh tu sam neumjerena ... toliko da ponekad citam i tri "odjednom"!:P

Suzana kaže...

Fora knjigica, ja to nisam prije vidjela. Čitam,čitam priručnik.

Angie kaže...

Super su!!!!

Drangulije kaže...

Super ideja :)
Ja slicno kao i ti nekada citam kao luda, nekada nista :)

iFranko kaže...

Već dugo te pratim i oduševljavaš me svojim radovima. Malo si mi falila ovih mjeseci kad te nije bilo.
Ovo je preslatko…
lp

Andjela kaže...

Bas su super knjizice, skroz je fora!

Kristina Uvodić kaže...

Kao knjižni Guliver ;) bas su cool knjižice. Moja zadnja: "Adio, kauboju",topla preporuka.

Lilla Indigo kaže...

Joj, prekrasne su!

Tatjana kaže...

Ovo ti je preslatko!!!

Sonaj kaže...

Aaaa, to si dakle radila!!Pogodila sam barem od kojeg je materijala.Da sam bolje gledala vidjela bih u prošlom postu da je nešto sitno u odnosu na "papagajke" ili kako se već zovu ova kliješta.Eto,kada ne gledam:)Fora su knjigice, kao modni dodatak.Ne vidim dobro niti normalna slova, a ne neka sitna,he,he. Čitam , čitam stalno čitam.Volim taj svijet knjiga:)

Asja kaže...

genijalne su!!!!!

LivesArt kaže...

Preslatko, maštovito i dobro si se namučila za izradu ovih minjaturica, al vridilo je!

Đolić Livada bb kaže...

Pregenijalno! Divne su!

tina.b. kaže...

Drago mi je da su vam se knjižice tako svidile :)
Hvala vam svima na komentarima XOXO

Romana kaže...

Volim čitati knjige, ali puno vremena prođe dok ne pročitam koju. Zato sam baš nedavno podigla neke tri knjige u knjižnici i kako su mi tu stalno na vidiku, onda uzimam i čitam po malo i tako da sam jednu već pročitala. Doduše, nisam baš bila zadovoljna, ali sad bar mogu nekome reći svoje mišljenje u vezi knjige.
A ove male knjižive su neodoljive, pogotovo što se u njih štogod može i zapisati (br. telefona i sl. je preoriginalna ideja!).

danijela2202 kaže...

Hehe knjižice su odlične ..a nokti cool :-) pravi nokti jedne kreativke (poput mojih a ja kao neka noktarica :-P) <3

Ivana kaže...

Emil i detektivi ! priče iz osnovnih škoola su najbolje :)
Kvalitetno Knjigovodstvo