18 rujna 2012

How to...napraviti nakitnjaču - ilitiga vješalicu za nakit (naplavine III dio)

Sve smo mi žene iste kad je nakit u pitanju - imamo ga krcato, a nikad dovoljno. Bar je većina onih koje ja znam takva. Jedne vole naušnice, druge prstenje, treće narukvice.... ja? Ja volim lančiće. Uz broš to mi je omiljeni modni dodatak. Imam ih popriličnu kopicu - lančića i privjesaka za lančić (koje minjam na jednom te istom lancu). Do sada sam ih držala u velikoj kutiji s pretincima koju sam kupila u Ikei. Dobra je ona, ali su mi se u njoj lančići petljali.
E, tako dolazimo do rješenja mog problema. Naplavina + koja pribadača + koja kukica = nakitnjača
Pribadače sam običnim sprejom pobojala u srebrno. Zabola ih uzduž naplavine s namjerom da o njih okačim naušnice. Za lančiće sam kukice zavidala na donji dio naplavine u razmaku od par cm. 
S gornje strane sam prvo stavila samo jednu kukicu o koju sam planirala objesiti nakitnjaču na zid. Pokazalo se da to nije najpametnije rješenje (kako mi je dragi kasnije to u fino objasnio) zbog tereta koji će na njoj visiti pa sam onda nadodala još dvije sa svake strane.
Jasno, vi ovaj dio možete preskočiti ;))
Mislim da jednostavnije od ovog ne može.... Što vi kažete?
P.S. Uočite detalj s narukvicama - ako ne znate di s njima tuljac od diplome će vam dobro doći da ih na njega nanižete (u mom slučaju diploma jedino tome i služi?!).

Broj komentara: 13:

Marinica kaže...

Lijepa je vješalica, jednostavna i služi svrsi :) Imaš lijepih komada nakita! A ovo za diplomu je s jedne strane smiješno, a s druge strane nažalost je kod nas takva situacija...

Romana kaže...

Odlična nakitnjača, meni se baš sviđa!
I sviđa mi se kako si posložila nakit na tuljac, samo žao mi je što čitam da diploma jedino tome i služi. A što ćemo kad je to tak u našoj državi..

drenka kaže...

odlicna je ova okitacnica za nakit....zalosno za diplomu..nisi jedina...ali odlicna ideja....ja koristim sise od vina

Drangulije kaže...

Ti sve sto zamislis to i uradis :) tj. odradis. Kakav duh.
Dopada mi se ideja... A i nakit koji koristis... a narukvice :))

Sonaj kaže...

Divota...nakit,ideja,kako iskoristit "diplomu"...Cmok za ideju:)

nives kaže...

kako fora :)

Angie kaže...

Odlična ti je vješalica.... A diploma nek zasada drži narukvice, doći će i njenih 5 minuta... a onda ćeš smisliti neki držač narukvica, ne sumnjam...

Sanjushka kaže...

supač ideja!!!

Renata kaže...

Svaka čast na kreativnosti, super ideja:)...

Suzana kaže...

Ideja je odlična, izvedba vrhunska i dobro je da si i ti počela hrabrije koristiti naplavine.

tina.b. kaže...

Curke, hvala na komentarima ;)

A... nakit kaže...

odlična ideja, super se uklopila!!! :)

Marija Narandzic kaže...

Super lepa i korisna ideja :)