16 rujna 2012

Vratija se Šime! Di je bija?

Već dugo pokušavam napisati ovaj 'vratija se Šime' post. Ni sama ne znam od kud da krenem - da pišem o litu i sezoni iza mene, o darovima koje sam dobila za rođendan, o jeseni koja se sprema, o povratku na biro, o (propalim) planovima, o promjenama, o svemu skupa? Fuf, iskreno - trenutno se osjećam malo izgubljeno. U mislima mi je poprilična zbrka iz kojekakvih razloga pa je najbolje da vas, bar za sada, ne zamaram svojim problemima. Stoga sam odlučila da ovaj povratnički post bude jedno malo darivanje za sve vas koji niste izbrisali moj blog s liste favoritesa i za vas koji s nestrpljenjem i veseljem očekujete redovito postanje. Još jednom vam hvala što me čitate i pratite!
Ako želite osvojiti naplavinastu ogrlicu i imati dašak mora sa sobom i preko zime onda je dovoljno ostaviti komentar ispod ovog posta u kojem ćete napisati svoje kontakt podatke (e-mail adresa će biti dovoljna). Eci-peci-pec metodom ću izabrati sretnog dobitnika/dobitnicu u nedjelju, 16.9.2012*.

* dragom sam dala da bira jedan broj između 1 i 37 (koliko vas se ukupno prijavilo). Odlučio se za 22 i donio sreću Nataliji Mihovilic! Vama ostalima zahvaljujem na komentarima i želim malo više sreće drugi put :) 


Broj komentara: 37:

Anonimno kaže...

Nedostajali su nam tvoji postovi...Nadam se da će ti jesen donijeti samo lijepe stvari :) Pozz iz Slavonije

marina.kolar@gmail.com

Little.Miss.Sunshine kaže...

Divna ogrlica :D Drago mi je da te ponovno čitamo :D

andrea.djk@gmail.com

ANICA kaže...

Jako lijepa i posebna ogrlica :)
Anica Mirosavljević
amirosavljevic@gmail.com

Anonimno kaže...

Lipo! :)
jele2209@yahoo.com

dudo kaže...

dudo10514@yahoo.com

Zezy kaže...

prredivna i efektna
zezy33@net.hr

desy kaže...

prelijepa
sekica55@net.hr

boba kaže...

inspiracija :)))
bobica1010@gmail.com

Ilvvana kaže...

imaš super ideje :)

prcemaris@gmail.com

nives kaže...

jako lijepo

Anonimno kaže...

Iščekujem novu kolekciju naušnica! :)
13vita13@gmail.com

Veronika kaže...

definitivno pusto ljeto bez tebe i tvojih blog... :))))

vrunac@yahoo.com

Sanjushka kaže...

dobrodošla nazad, bilo je i vrijeme.

sanjahajsek@gmail.com

Asja kaže...

welcome back :) radujem se budućim postovima.
asja@asjaboros.com

jednababaroga kaže...

Juhuuuuu, vratija se sime !!

Mikelic.sonja@gmail.com

slaja kaže...

veselim se češćim postovima :)

Misty kaže...

Ma di bi te izbrisali, pa normalno da ne mogu svi pisati svaki dan :) Bitno da si se vratila nazad :)

Aj da i ja sudjelujem, zeleno bi mi baš pasalo :)

mistique@net.hr

Anonimno kaže...

dođem na net, poklikam blogove koje pratim a na tvome onaj isti post, ali ima nešto u tom iščekivanju :)

tijana_zoricic@windowslive.com

El Sotaescala kaže...

me gusta mucho , es precioso

roser

roser.haaiah@gmail.com

naldor kaže...

bas sam jucer tuzno osla s tvog bloga ... jer nije bilo novih postova i sad se iznenadim kad sam vidjela da si se vratila !stoga sretan povratak , i isto tako nadam se da ce ti jesen donjeti lijepse stvari u zivot :)

Sonaj kaže...

Nek` si se ti nama ,Šime, vratija!Biti će bolje, ne daj se.Samo pozitivne misli .
Ogrlica, yeeees!Naravno da sam za:)

soniakovac@gmail.com

Anonimno kaže...

Nešto sasvim novo, oduševilo me:)

natalija.mihovilic@gmail.com

Anonimno kaže...

jako lijepo!!!!!



vlatkapp@gmail.com

Andrea kaže...

Draga, ma i ja sam se baš jučer vratila u blogosferu, skinula prašinu s bloga, a vjeruj mi da je stajala jakoooo dugo. Zato ti želim dobrodošlicu od srca!!!! Pusa :)))

Renata kaže...

Dobro došla!Lijepo je opet čitati te!
Pozdrav!:)
irenata@net.hr

handmadebyr@blogspot.com

Anonimno kaže...

Super ogrlica!Pozdrav:)

marpod1@gmail.com

Anonimno kaže...

Baš je predivna.. ako osvojim poklonit' ću najfrendici! :)

christina.peric@gmail.com

tina kaže...

vratia se nakitić,jupiiii,evo povratak svih blogera :))

pinkyroses77@gmail.com

Anonimno kaže...

U iščekivanju izvlačenja! :)
marcela-filipi@net.hr

mare kaže...

Hej tićiću! drago mi je ponovno inspirirati se tvojim idejama! welcom back ;) A sada nakon brošića malog princa, željno iščekuje da ova "naplavina " uplovi u moj dom!

pozz

marija_hana@yahoo.com

Anonimno kaže...

Divan rad!

mila.zagreb@gmail.com

ANDREA kaže...

Ogrlica je divna :)

Andrea Čretni

monica.bell22@gmail.com

Romana kaže...

Nitko nije obrisao tvoj blog s liste favotira, već sam i sama onako svugdje i nigdje i samo žurim a ne kužim za čime. Čitala sam prošli put tvoj post o fotiću i gledala fotografije i htjela ostaviti komentar da mi se jako sviđa sve, ali mi internet veza nije bila ok i tako je eto, ispario komentar..

mail: rea.dxt@gmail.com

mili vanili kaže...

Ja ne ostavljam baš komentare, ali pratim ovaj blog i jako mi je simpatičan. Puno sreće želim u daljnjem radu, pogotovo što se zaposlenja tiče :)
Maja
josjedanmailster@gmail.com

nives kaže...

zaboravih napisati adresu nivescoli0@gmail.com

nives kaže...

zaboravih napisati adresu nivescoli0@gmail.com

Anonimno kaže...

ODLIČNA JE, pa da se prijavim u zadnji čas :)
amihaljevi@gmail.com