13 listopada 2012

Gastro kuTIĆ - keksi s maslacem od kikirikija

Znate onaj dobar osjećaj kad naletite na neki blog i ostanete toliko oduševljeni slikama, sadržajem i općim dojmom da nakon kratkog trenutka shvatite da ga niste listali samo 10 minuta nego barem sat vremena! E, tako je meni bilo kad sam naletila na Tamarin blog - What's for dessert?.

Isprintala sam barem 15ak recepata koje se spremam pripremiti, a započela sam s jednostavnim keksima s makom koje na žalost nisam stigla poslikati. Kako su mak-keksi ispali suuuper (a bili su još bolji nakon dan-dva nego friški iz pećnice) nastavila sam u istom stilu i to s keksima od kikirikija (nisam sigurna, ali čini mi se da je ovaj recept originalno s bloga Around the world) Savršeno topljivi u ustima, prhki i slasni - nestali su u trenu!


Originalni recept je za nijansu drugačiji od ove verzije koju ću napisati pošto sam sastojke prilagodila onima koje sam imala u kući - odnosno onima koje nisam imala.
 
KEKSI S MASLACEM OD KIKIRIKIJA

1,5 šalica brašna
    1/3 šalice kakaa
    1/2 žličice sode bikarbone
    1/4 žličice soli
    125 g omekšalog maslaca
    1/4 šalice kikiriki maslaca
    1/2 šalice šećera
      1 šećer vanilija
    1 jaje

Po originalnom receptu punjenje se također radi od maslaca od kikirikja no pošto ni A. ni ja nismo pretjerani ljubitelji istog odlučila sam ih puniti bijelom Lino ladom. Mislim da bi kockica (bijele) čokolade također poslužila, a i olakšala postupak punjenja pošto je tijesto dosta gnjecavo.


Tijesto je jednostavno za napraviti - omekšajte maslac (ja ga stavim u mikrovalnu na cca 30 sekundi) i izmiksajte ga s jajima, maslacem od kikirikija i šećerom. Postepeno dodavajte smjesu ostalih suhih sastojaka i to je to.
Napravite od gotovog tijesta dva valjka i svakog podijelite na 20ak komada. Oblikujte ih u kuglicu, prstom napravite rupu u koju ćete staviti nadjev, dobro zatovrite, opet oblikujte kuglicu i stavite na papir za pečenje. Ostavite mjesta između svake kuglice pošto će se u pećenju keksi malo raširiti. Svaku kuglicu lagano pritisnite (dnom čaše ili valjkom za tijesto) i stavite peći u ugrijanu pećnicu na nekih 10 - 15 min (na 180 ˙C).


Odlično idu uz čašu hladnog mlika.... naravno, sve to skupa na kuču, uz kakvu dobru knjigu i deku preko nogu. Ah, imaju jesen i zima svojih draži, zar ne?!

Broj komentara: 12:

Andjela kaže...

Cure mi bale od gledanja ovog posta :D Slike su pregenijalne, a keksici izgledaju savrseno!

Sanjushka kaže...

Izgledaju odlicno, slikice su ti super. Vec dugo planiram napraviti keksice, hvala na inspiraciji.

Sanjushka kaže...

Izgledaju odlicno, slikice su ti super. Vec dugo planiram napraviti keksice, hvala na inspiraciji.

Sanjushka kaže...

Izgledaju odlicno, slikice su ti super. Vec dugo planiram napraviti keksice, hvala na inspiraciji.

Sanjushka kaže...

Izgledaju odlicno, slikice su ti super. Vec dugo planiram napraviti keksice, hvala na inspiraciji.

Drangulije kaže...

Sada mi je jedu keksi :)
Eh!

Moram samo da pohvalim fotografije :) odlicno se slazete ti i novi aparat :)!

nives kaže...

njam :)

What's for dessert? kaže...

Baš me je razveselio tvoj komentar. Na žalost, umjesto "objavi" greškom sam kliknula na "obriši" tako da je komentar otišao u nepovrat i ne mogu ga više objaviti :(

Drago mi je da ti se je svidio moj blog i da si našla i isprobala recepte koji ti se sviđaju. Jasnine keksiće još nisam stigla isprobati, ali uskoro će hladniji dani, što mene odmah asocira na pečenje keksića. Odlično si ih napravila i sad bih ih rado grickala.

Asja kaže...

Super ideja za punjenje sa bijelom Linoladom- nij ja baš ne volim maslac od kikirikija, ali ovaj recept nbi mogla probati!

Agnello kaže...

Jao, e, znam da nije tema, ali ja ovakve šalice tražim još od proljeća!

tina.b. kaže...

Wha's for dessert - nema veze, bitno da si ga pročitala :)

Sizika - te su kikarice od dečkove bake... nisu mi se sviđale kad smo se uselili u kuću di je ona živila pa sam ih bila spremila. Sad sam ih opet pronašla i sad mi se sviđaju ;) Zanimljivo je kako se čovjeku promjenu ukus u tako tkratkom vremenu....

Jasna Varcakovic kaže...

Hvala na isprobavanju recepta...keksici su ti super ispali!