18 listopada 2012

Last few days....

Nakon ovog tjedna trebala bi lagano počet seliti stvari u sobicu na katu.... namještaj već dobiva konture i jaaako se veselim konačno imati svoj vlastiti radni sobičak. Još nisam spremna podijeliti s vama kako će sve skupa izgledati i koje boje sam odabrala, ali nadam se prvim tutićima već idući tjedan :)

U međuvremenu evo par radova koji su nastali na sadašnjem radnom stolu ;) Uglavnom je sve rađeno po narudžbama.... joj, kako je lako raditi s curama koje mi daju samo okvirno smjernice i odrješene ruke... čini mi se da tad nastaju najbolje stvarTIĆice ;)


Lančić i naušnice kao kompleTIĆ za moju najvjerniju TIĆoljupku! Mislim da bi uskoro moglo biti još ovakvih naušnica na mom radnom stolu... Slatke su i vrlo efektne, a nevjerojatno lagane za nošenje!


Rajfić je rođendanski poklon jednoj slatkoj curici. Čekam reakcije.... čini mi se da je trebao biti darovan jučer!


Blue lagoon zapravo nije rađen po narudžbi nego baš onako po mom guštu. Ovo su moje boje pa sam stvarno uživala stvarajući ga, a nadam se da će neka cura jednako uživati noseći ga!

Bilo je još nešto radova, ali slike nisu baš reprezentativne pa njih rađe ne objavljujem.... možda da se jave cure koje su ih kupile sa svojim slikama..... aaaaa to bi bilo zakon, zar ne!?

Broj komentara: 11:

Marinica kaže...

Super radovi, pogotovo ova ogrlica :)

Lilla Indigo kaže...

Meni je najslađi tirkizni rajf!

gordelicious kaže...

Predivne su!!! :)

Sonaj kaže...

Jedva čekam novi look tvoje radne sobice, a tvoji broševi me uvijek iznova razvesele ( osobito ova, meni draga ,tirkizno-plava boja).

Sanjushka kaže...

ovaj bijelikompletić mi je presladak, ah, što drugo očekivati od tebe nego samo slatkiše!

Suzana kaže...

Sve je super ali bijeli kompletić se izdvaja i sviđa mi se način na koji si nam ga pokazala.

Drangulije kaže...

Odlicno! Mindjuse su bas zanimljive, samo i nastavi da ih radis. Cenim da ce biti zainteresovanih :)

Ove fotkice su mi super :) i nekako bas sumnjam da su druge manje uspesne :) ali verovacu tvom sudu :)

Andjela kaže...

Beli komplet je savsen :) A vidim i da te novi aparat odlicno sluzi, slike su prelepe :)

tina.b. kaže...

Hvala curkeee :***

tina kaže...

divni su rajfovi! gdje uzimas ove plastične?

tina.b. kaže...

Tina - ove sam bila uzela u dm-u, mislim da su accessorize, bila je neka super akcija 6 komada za 15ak kn. Ovi bi trebali bit kao dječji, ali zapravo i nema neke razlike od veličine za odrasle, meni su taman ti rajfovi