10 listopada 2012

NakiTIĆeva (nova) stvaraonica

Razlog zbog kojeg me baš nema na blogu je ova soba....


... izgleda poput one s Odreda za čistoću, zar ne?! ;) 

Ovo vam je drage moja jedna soba na katu poviše stana u kojem živimo, a koju smo manje više koristili za odlaganje onih stvari koje nam je bilo žao baciti, a nismo znali kud s njima. Zapravo, samo manji dio stvari je naš (glavnina je od rodbine od dragog) tako da smo dugo uopće  zanemarivali postojanje ove sobe. No, kako se moj radni kutak lagano počeo pretvarati u sve samo ne u kutak, tako smo stvarno morali smislit di ćemo prebacit nakiTIĆevu stvaraonicu. A. je predložio da se uhvatimo ovog vašara i konačno u ovoj jadnoj sobici otvorimo prozor (do kojeg se godinama uopće nije moglo doć, valjda je zadnji put otvarana prije kojih 15 - 20 god.)

Većinu stvari (uglavnom odjeće koja nije naša) smo prebacili u ormare u drugim sobama, stare tapiće i šuste smo bacili pošto su bili puni prašine i paukova, rastavljene komade namještaja smo prebacili u radni prostor od dragog, dio smo čak i spojili i prebacili u jednu od soba na tom katu. Mic po mic oslobodili smo sobu!
Shvatili smo da i nije tako mala kad se sve iz nje ispraznilo. Također smo shvatili da ćemo morat strugat zidove ako želimo nanovo pituravat. Tako.... strugali smo danima..... zatim je dragi gletovao zidove i onda smo je opiturali. U bijelo. Koja transformacija, ne možete virovat!


Veliki prozor je na istoku i u blizini stabla naranče tako da zimi neće biti puno koristi od dnevnog svjetla, tim više što ja uglavnom radim u popodnevnim satima, ali svejedno čini razliku u prostoriji. Namještaj na gornjoj slici je tu samo da vidimo otprilike kako će izgledati i di ćemo što staviti.

Budžet za uređenje nam je poprilično skroman i imamo namjeru kupovati samo najnužnije. Iskoristit ćemo namještaj koji već imamo ili će mi A. od starog namještaja iskombinirati  novi koji će dimenzijama više odgovarati sobi (divno je kad imaš nekog tako sposobnog uz sebe, ja zamislim, a on ostvari;). Uglavnom, što sam tila reč jest da će idućih misec, dva vjerojatno bit dosta postova na temu DIY uređenja prostora.... već imam neke ideje u glavi samo ne znam od kud početi! Hm, mislim da će prvo biti bojanje škafeta (ladica).... ili bi mogla napravit luster..... ili memo ploča.... fuf?!

Nisam odlolila, a da ne napravim mali kolaž prije/poslije iako ovo 'poslije' još nije ono krajnje poslije... al' to ću već nadodat kad do te faze dođe :)

Broj komentara: 12:

Sonaj kaže...

Lako je tebi kada imaš tako dobrog pomagača: što ti zamisliš, on ostvari:)))kako je to divno!!!!Biti će to jedan divan radni prostor i vjerujem kako će doći do izražaja tvoja kreativnost za uređenje prostora.Početak je odličan.Sretno:)))

Marinica kaže...

Juhuu, bravo, svaka vam čast na trudu! Sada će ti vjerujem biti još veći gušt raditi :))

Misty kaže...

Obožavam gledati ovakve postove o preuređenjima :) Šteta je bilo da tako divna soba bude odlagalište. Da bar ja imam još jednu, di bi mi bio kraj :) A mi nemamo ni špajiz, ni tavam ni podrum. Pa se snalazimo kako znamo.

Đolić Livada bb kaže...

WOW! Ovo mi je šokantniji Before-after nego onaj od moje kampice! Bravo, prekrasno izgleda, sad malo detalja još i bit će savršeno!

nives kaže...

fora blago tebi

naldor kaže...

divno je kad imas pomagaca. jedva cekam pratit napredak uredjenja :)

Marina kaže...

Meni je najviše cool kaj na zidu prije gletanja vidim dva srca :) bit će to soba u kojoj će se s ljubavlju stvarati :)

Nika kaže...

Baš mi je drago zbog tebe...jako je važno imati prostor gdje možeš neometano stvarati. Jedva čekam da vidim što ćeš iz svega napraviti!

Suzana kaže...

Jedva čekam nastavke jer projekt obećava puuno dobrih savjeta i ideja.

Amo unikatne torbe kaže...

To se zove rad, red i disciplina :-) Pozdrav, Silvija

Drangulije kaže...

Odlican post :) cekam nastavak :)

Agnello kaže...

Baš se radujem zbog tvoje radne sobe, Tinika! :)