24 listopada 2012

Radi se punom parom!

Zar je već prošlo 6 dana od prošlog posta?! Joooj kako vrime brzo leti kad bi tio da ide sporije.....


Samo vam se kratko javljam da se pohvalim da radna sobica dobro napreduje, zamisli se lagano ostvaruju i dobivaju formu, ali još uvik nije sve spremno za slikavanje (pod 'sve' mislim na jedan dio radne sobe s kojim smo krenuli i kojeg ću vam prvog otkrit - drugi dio je malo zahtjevniji i vjerojatno će potrajat dok bude gotov). Nadam se da će do kraja ovog tjedna već dio stvari biti prebačen gore i onda ću sve fino poslikati i to kroz jutro da osvjetljenje bude bolje.


Al' evo, nisam mogla odolit, a da vam bar malo ne olakšam čekanje pa sam ipak poslikala par detalja.... koji zapravo i jesu najzanimljiviji, al' ajde, nek vam bude ;)


Dugujem vam još i post o vjenčanju za koje sam radila revere, a i on slijedi brzo, možda već sutra ili prekosutra. Ali to nije sve, radila sam i nove naušnice, za sada vam pokazujem samo jedan par, ostale tek moram pofotkati.... A čokoladna tortica, artičoke i gljive za gastro rubriku su također spremne....

Sve u svemu, očekujte brdo novih i zanimljivih postova kroz koji dan.... ionako su nam najavili kišu pa me vrime definitivno više neće mamiti van iz kuće kao do sad.

Stay tuned....

21 komentar:

jubistacha kaže...

Ovo šta si nam pokazala izgleda ODLIČNO! Jedva čekam ostatak. Zeleni pantaruli su me osvojili...

Unique Hrebina kaže...

vilice...ajme... odlično... vidjela sam to prije par godina i još uvijek me to oduševljava... super sve zgleda...

Sara kaže...

Vilice! Preslatko izgledaju :D
Veselim se ostatku :D

Lucija kaže...

Strašno su mi zgodne drške za ladice! Mislim da ću ti ukrasti ideju;-)

Marinica kaže...

Kako su efektni ovi detalji!

pcelamaja kaže...

Detalji su to die for...a i naušnice..jedva čekam da napravim narudžbu...Tinči, požuri i pokaži nam cilu sobu, jer ovo mi je već nekako naznaka da ćeš imat svoj radni prostor baš u mom stilu :)))Puse od Stelle, sve više kose imamo da možemo furat špange :)))

Sonaj kaže...

Koje famozne i originalne ručkice i boja, a tek točkice:))))Očekujem jako zanimljivu radnu sobu.Odlična ideja za naušnice, a ti i dalje budi tako vrijedna:)

Suzana kaže...

Kojom si bojom radila ručke? Lakirala? Izgleda famozno. Priznam da sam tako nešto vidjela izbliza na sajmu u ZG.

Suzana kaže...

Naušnice? Super su kao i uvijek!

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđaju :)

Lucija - ideja nije originalno moja, vidila sam na par stranih blogova da ljudi perune (ilitiga vilice) koriste u svakakve svrhe, među kojima je bila i ova. Ja sam ih samo malo drugačije svinula i obojala :)

Suzana - napravit ću post na temu pa prati blog redovito da ga ne propustiš ;))

Milica ♥ kaže...

Ova komoda ili šta je već stvarno izgleda fenomenalno, jedva čekam da vidim kako će izgledati gotova radna soba :) vidi se da ulažeš mnogo truda i ideja u nju.

Sanjushka kaže...

eeeeee, prelude ručkice, vjerujem da će soba izgledati super.

Drangulije kaže...

Jaooo, što mi se dopadaju ove tufnice. I ne mogu da vidim da li je reč o ladicama... Mnogooo su mi dobre i ove viljuškice.

A minđuše su prave jesenje!

Izgleda da tebe jesen posebno inspiriše... Samo tako i nastavi.

Nika kaže...

Super su detelji koje si pokazala....(i ja nakit kačim o ručke po namještaju u sobi!) Boja, pantaruli....sve je izvrsno, jedva čekam vidjet dalje...

Asja kaže...

izgleda super!

Renata kaže...

Detalji su mrak...mislima da će soba biti stvarno super, jedva čekam vidjeti je:)
A naušnice..baš u tvom prepoznatljivom stilu, jako lijepe...

Đolić Livada bb kaže...

Prekrasno! Baš sam kurijozna kakav je ostatak sobe :))

Kreativa Silvija kaže...

Jedva čekam da vidim tvoje kreativno carstvo.Ove stare viljuške mi se čine jako zanimljivo.Mogu misliti kakav će tek ostatak biti!

tina kaže...

jedva čekam da vidim sveukupni makeover

Romana kaže...

Uuuuu, vrlo zanimljivi detalji (i lijepi); jedva čekam nastavak! :)

tina.b. kaže...

Drage moje, virujte mi da i ja jedva čekam završiti s uređenjem i konačno preseliti u moju malu stvaraonicu. Kockice se lagano slažu, ali uvik neka sitnica zafali i odvuče neplanirano posao! Nadam se da bi za 2 dana stolovi trebali biti postavljeni i još neke sitnice....