07 listopada 2012

Read more!

Skoro sam i zaboravila da je nit vodilja ovog bloga nakit koji izrađujem.... Priznajem da u posljednje vrime (a to posljednje vrime traje malo duže, al' o tom po tom) nemam baš inspiracije za stvaranje, a još manje volje za poziranje.... Ipak, da ne bi bilo da ne radim baš ništa spojila sam one mini knjižice u lančiće.Evo kako su ispali :)

 COMIC BOOK
 FAVORITE BOOK
 LJETNO ŠTIVO
 SCIENCE BOOK
 READ MORE
 LJUBIĆ
 TIME TO READ
TEŠKO ŠTIVO

Iiii? Jeste li ih drugačije zamišljali? Kako biste ih vi ukomponirali u nakit?

P.S. U svakoj boćici napisana je nekakva poruka... Činilo mi se fora da onaj tko nosi lančić potraži odgovor u boci na kakvo pitanje koje ga muči;)

Broj komentara: 15:

Andjela kaže...

Zaljubljena sam :) Prosto ne znam koji bih izabrala za sebe, svi su mi presavrseni :)

Sonaj kaže...

Originalno:)))"Time to read" i "Teško štivo" potpuno me osvojiše!!!

jednababaroga kaže...

Zakon su. Nisi ih mogla bolje ukomponirat. Doslovno e bi nista mjenjala

nives kaže...

baš su dobri pozz

Renata kaže...

Odlično ukomponirano!

Lilla Indigo kaže...

Predobre su mi, prva možda najviše:)

Sandra Z kaže...

Niti ja ne vidim na koji si ih drugi način mogla iskoristiti. Fenomenalne su ove ogrlice/knjižice ... odlične sa svim tim sitnim detaljima. A poruka u boci mi se jako dopada.
Pozz :-)

Romana kaže...

Ajoj, ovo je tako slatko i zapravo originalno.. Jako lijepi lančići! Pravo u tvom stilu..

Marinica kaže...

Možda nešto najljepše što sam do sada vidjela kod tebe... savršeni su! :)

LadyNatP kaže...

stvoreno za knjiške moljce! odlično :)

tina.b. kaže...

Moram priznat da nisam očekivala ovako pozitivne reakcije! Hvala vam svima od srca na komentarima - podigli su razinu volje za stvaranje i motivirali me da napravim još koji komad nakiTIĆa ;)

Drangulije kaže...

BRAVOOOOooooOOO!!!
Odlicne su :) Samo tako nastavi :)

Asja kaže...

Preslatki su...svi!!

Agnello kaže...

jeeeej, zakon, Tinika!

A... nakit kaže...

super su!!! :)