29 listopada 2012

Same old story

Počinjem poprimati oblik muhe bez glave - započela sam najmanje 5 poslova i ni jednog da privedem kraju! Trebala bi se malo bolje organizirat... Definitivno bi se tribala bolje organizirat! Još ovo drastično skraćenje dana.... čini mi se da nikad neću završiti što sam započela.


Tako dolazimo do problema s blogom - imam vam toliko toga za pokazat i zapravi jedva čekam da vam otkrijem to što je u nastajanju, ali pokazat ne mogu ništa kad ništa nije gotovo! Pih!

Do idućeg, nadam se malo konkretnijeg posta vas ostavljam s natruhom jednog od projekTIĆa na kojem trenutno radim!


 Možda pogađate o čemu je riječ?

Broj komentara: 6:

Kreativa Silvija kaže...

Imam isti problem:dan tako kratak,poslova puno a u glavi tornado ideja.Jučer sam cijeli dan provela za jednim projektom da mi se smučilo ali zadovoljstvu nema kraja kad još jednu stvar prekrižim sa TO DO liste.

Nika kaže...

Nemam pojma o čemu se radi, ali materijal mi se jako sviđa!

Suzana kaže...

Hm? Možda su božićne ideje počele izlaziti na svjetlo dana? Ili nove razglendnice??? Strpjivo čekam....čekam.....

Asja kaže...

Potpuno te razumijem i ja radim 5 stvari odjednom, i dok ne završim nemam baš puno za postat na blog, a najčešće sve završim u isto vrijeme pa onda imam tonu toga za podijelit na blogu, a ne znam od kud bi počela :)
Yay, naplavine!! Baš me zanima u što će se pretvorit :)

tina.b. kaže...

Kreativa Silvija i Asja - drago mi je da nisam jedina smušena i bezglava kad su ideje i stvaranje u pitanju :)

Suzana - uuuu, nisam još u Božićnom duhu iako bi ovo što sada radim bio super poklon za Božić, zašto ne?!

Nika - materijal su naplavine, pronađene na pelješkim plažama

Tatjana kaže...

Ma jok,ni u ludilu :)