28 listopada 2012

Šiza

Nevjerojatno je kako se dogodi da  kad nešto radiš redovito zafali neka glupa sitnica da bi dovršio posao!? Još kad, kao ja, živiš Bogu iza nogu pa da bi nabavio tu sitnicu moraš sist u auto i vozit pola ure (u jednom smjeru) i onda to još platit bar 25% skuplje nego u bilo kojem žnj dućanu u gradu. Eh! Šta da kažem, prednosti života na selu?!

Da... tako je i nama zafalila sitnica da dovršimo dio radne sobe (municija za klamaricu za tapicirung stolice), a još nas je k tome uhvatio vikend pa onaj dućan do kojeg treba ići pola sata i ovako i onako ne radi, e onda mi ne preostaje nego da još malo odgodim svečano otkrivanje radnog sobička i da vam pokažem što sam novo od nakita radila....





Riječ je o malo drugačijim naušnicama nego kakve sam do sad radila. Slikala sam ih tako da vidite kako izgledaju s jedne i s druge strane - zapravo je svaka naušnica u paru ista. Meni su ove zadnje kožne najdraže. A vama?

Broj komentara: 13:

Marinica kaže...

Super su, pogotovo ove plave :)

Sonaj kaže...

Obožavam kožu i dala si mi izvrsnu ideju.Pomislila sam ,pa zar različite naušnice...Ali sve si pojasnila:)Je li bilo teško šivati kožu?
Kada god radim s njom , pucaju igle.Čekat ćemo s nestrpljenjem otvaranje tvog radnog prostora:))))

tina kaže...

gledam ih na fb,savršene su! sviđaju mi se prve,samo sto bi voljela da je i na drugoj bubamara

Romana kaže...

Kako sam ja neki kao fan bubamara, meni su one najdraže, ali i kožne zadnje su isto preobre. Renoviraš sobu, radiš tamo na wedding projektu, izrađuješ nakit.. Ženo, ti sve stigneš! :)

tina.b. kaže...

Hvala Marinica :)

Sonaj - ja sam ih šivala ručno, uz pomoč kliješta (inače bi vjerojatno pukla igla)... nije baš kao šivati tkaninu, ali može se

Tina - iste su naušnice u svakom paru tako i u ovom, samo su slikane tako da se vide obje strane

Romana - hahahaha, opet ne stignem koliko bi tila!

Kreativa Silvija kaže...

Moj favori su plave.Itgledaju tako romantično!
Gdje si pronašla taj til?Izgleda mi da je jako mekan.Kod mene ima za kupiti samo onaj plastični što strši na sve strane.ne vjeruje da bih od njega mogla napraviti teko profinjene naušnice.

Misty kaže...

Ti si meni prva na listi To Buy kad krenem shoppingirati handamde stvarcice :)

Renata kaže...

Plave su mi naj!:))

Suzana kaže...

Sve su mi naušnice super!

tina.b. kaže...

Kreativa Silvija - materijal je sličan tilu, ali nije baš tako čvrst i umjetan kao til. Onako više pada, ne strši i nije čvrst kao til. Nešto je skuplji, ali meni je draži.

Misty - hahaha, znaš kako me kontaktirati kad se odlučiš :)

Hvala svima na komentarima, još jednom :***

Drangulije kaže...

Varijacije na temu, s lica i s nalicja, izgleda kao da imas dva para mindjusa :) odlicno!

tina.b. kaže...

Da, Biljana, upravo je to i bila namjera da u jednom paru imaš zapravo dvije kombinacije naušnica :)

Maja Sanela kaže...

Divne su. Najvise mi se svidjaju "don't be blue". :)
http://sparklyget.blogspot.com/