26 listopada 2012

Udala se moja Bube...

...moja rodica, moja sestra, moja prijateljica... i bila je najlipša mlada, ikad!


Nisam tip od vjenčanja, ne raznježim se kad otac kćer dovede pred oltar, ne krene mi suza kad par kaže sudbonosno 'da', ne razgalim se kad svećenik kaže 'možete poljubit mladu'...

Ipak... ovo vjenčanje je bilo posebno i sve ono što sam mislila da nisam i da ne volim je palo u vodu! Raznježila sam se, imala suze u očima i bila ponosna! Kažem, bilo je posebno - udala se moja Bube! A i njen Joke mi je drag ;)


Već sam vam rekla da sam radila revere za vjenčanje, ali vam nisam rekla da sam bila službeni fotograf radi čega sam imala veću tremu nego mlada - doslovno! Iako dobar aparat ne čini dobrog fotografa dala sam sve od sebe da imaju bar par dobrih fotki njihovog dana....


A evo i kako su reverTIĆi izgledali....


Boje mašnica je sama Inge izabrala tako da budu u tonu s pozivnicama i nekim drugim detaljima na vjenčaju. Za dvoje najmlađih i najslađih uzvanika rađeni su posebni reverTIĆi - jedan, za Lanu, s Hello Kitty, a drugi, za Petra,  s malim brodićem.


Za poklone (ako se ne varam službeni naziv bi bio konfeti) je bila zadužena moja mama koja je iskukičala male košarice koje su bile punjene mindelićima (ušećereni bademi) tako da je cijelo vjenčanje imalo dosta hand made detalja :)


Inge i Joško, želim da uvik budete sretni i nasmješeni kao što ste sada!  

Živjeli mladenci!!

p.s. poklon ćete dobiti kad bude, nije priša ;)

Broj komentara: 14:

Suzana kaže...

Čestitke novovjenčanom paru! Ti si odlično odradila posao fotografa je ono što si pokazala je super.

tina kaže...

svaka čast! fotke su savršene a reveri i konfeti razređeni do najmanjeg detalja! sve pohvale

nives kaže...

woow kako dobre . čestitke mladencima :)

Sonaj kaže...

Divno:)Evo i ja sam se raznježila iako nisam baš tip te vrste.Divno handmade vjenčanje, a osobito su me raznježili ovi reveri za najmlađe:)))Sretno mladenci!!!!

Marinica kaže...

Stvarno izgleda predivno :) Super si odradila posao fotografa! I ove vrećice koje ti je mama radila su baš lijepe :)

A M A R A D I kaže...

super fotke i posebno slatki mali pokloni! pozzz

A... nakit kaže...

čestitke svima, mladencima, mami, tebi, ma svima, super!!! :))

Bojanine tvorevine kaže...

Prelepo je sve,ali su me osvojili ukrasi za najmladje,divno:))

Asja kaže...

Sve je prekrasno i fotke i reverTIĆI i vidi se da je mlada presretna i da blista!

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđaju reveri i pokloni, i ja i mama smo se oko njih potrudili :)
a fotografije... sad kad ih gledam mislim da sam mogla ja to odraditi i bolje, ali istina, nismo ni imali puno vrimena za slikavanje tako da što je tu je...

Sanjushka kaže...

aaaa, živjeli mladenci, obožavam svadbe, pogotovo kad je handmade, na mojoj je isto tako bilo sve handmade.

slike su super.

Sanjushka kaže...

aaaa, živjeli mladenci, obožavam svadbe, pogotovo kad je handmade, na mojoj je isto tako bilo sve handmade.

slike su super.

Romana kaže...

Doista, živjeli mladenci! Predivne su fotografije i detalji također slatki. Vrlo lijepo! :)

Drangulije kaže...

Bravo za fotografije :) Zaista, deluje kao da si odavno sa aparatom na TI :)
Verujem da su i mladenci bili zadovoljni.

Reveri i pokloni su cista 5 :)