14 listopada 2012

Vikend...


.... koji je na izmaku je zapravo prošao sasvim ok. Obavila sam posao koji me čekao danima - reveri za rodičino vjenčanje, njih 100! Konačno! Nisam shvaćala ranije koliko je zamorno i monotono raditi jedan te isti broš toliko puta! Ali zato će to bit jaaaako, jako slatki reverTIĆi - vama ću ih pokazat kad prođe vjenčanje (koje je idući vikend). Stigla sam još i obojati baletanke koje to jadne čekaju već godinu dana, i to ću vam pokazati za koji dan, nisu još skroz gotove.


Još je A. danas skuhao ručak, a onda smo napravili đir s Lulićem.... skupila sam malo naplavina i naupijala se sunca dok ga još ima :)


Kako je vama prošao vikend?

Broj komentara: 9:

pcelamaja kaže...

kako je kod vas lipo vrime. Kod nas sivilo, kišica jutros...poželim se vratiti doma...
predivne slike, cekam reverčiće i balerine...baš me zanima :)

tina.b. kaže...

hehehe, bi li bila ljubomorna kad bi ti rekla da sam se kupala prije dva dana?!

pcelamaja kaže...

ne želim uopće dat komentar na to :))) Zbilja zbilja ti zavidim...

Sonaj kaže...

Drago mi je što si uživala u skuhanom ručku i dobrom društvu, ali ti zavidim na ovako lijepom vremenu!
Ja sam ga provela radno ( da, da i u prosvjeti znamo raditi vikendom!)Državni skup matematičara...tri dana...bez besplatne kave i dnevnica..."sretni" što su nam bar plaćene kotizacije...Glavobolja,kiša,prehlada, ali veselo društvo:)))Uživaj i dalje i jako me zanimaju balerinke i brošići:))))

Asja kaže...

Jedva čekam vidjet reverTIĆE, mora da su preslatki. Prekrasne slike i super gif, da je bar kod nas tako lijepo vrijeme.

Drangulije kaže...

:) :) ;)
Vama je bas bilo em lepo em veselo :)

Agnello kaže...

jupi, sad te vidim i u pokretu. :) ja sam za vikend prala veš. :P

tina.b. kaže...

Sonaj - društvo je najbitnije, zar ne?

Asja - konačno sam naučila kako se radi animacija pa sam sva ponosna ;)

Drangulije - nekako kad je lipo vrime izmami ti osmijeh na lice htio ti to ili ne.... danas je tmuran dan pa sam eto i ja tako... malo tmurna! Ne može valjda svaki bit veseo....

Sizika - ne bi se minjala za vikend hehehehe.... ja sam ipak skakutala, a to je puno bolje od pranja robe ;)

nives kaže...

wow baš mi sesviđaju fotke :)