20 studenoga 2012

All shades of gray....

Volim boje.... Volim i ne boje, više crnu nego bilu. Njihov spoj....? Hm, iako je sive pun ormar nije mi omiljena boja, ali u prirodi može biti prekrasna.


A kad smo kod boja.... Danas sam se malačice poigrala izgledom bloga i mogu reči da sam jako zadovoljna promjenama. Sviđaju li se i vama?

Broj komentara: 12:

Drangulije kaže...

:) lepe izmene...
i ja planiram vec neko vreme... ali nikako :)

tina.b. kaže...

Meni se danas dogodila neplanirano.... sjela za stol i hajde prvo promini profilnu sliku, pa font, pa pozadinu... na kraju se izvukla 3 sata buljenja u ekran. Al' neka, trebalo je i to napraviti, a sad sam neko vrime mirna (dok opet ne počme svrbit:)

Sonaj kaže...

Vesela promjena, a mene te tvoje kvačice baš oduševljavaju:)))

Marinica kaže...

Baš mi se sviđa ova promjena na blogu :))

nives kaže...

jako mi se sviđa novi izgled super je pozzzz

Sanjushka kaže...

Super izgleda!

Kreativa Silvija kaže...

Pravo osvježenje a i drvce je u skladu sa postom!

Đolić Livada bb kaže...

Super fotke! A blog sad izgleda mrak!
PS: mene isto stalno svrbe prsti, mjenjam nešto svako mjesec dana :D

Asja kaže...

blog izgleda super! i jako mi se sviđaju sve ove sive fotke-pogotvo onaj galeb na stupu!

Lilla Indigo kaže...

Odlične fotke!

tina.b. kaže...

Baš mi je drago da ste zadovoljne promjenama :) Meni je ova nova verzija baš sjela!

Sonaj - drago mi je da ti se kvačice sviđaju... radim ih sad za Božić u nekim novim kombinacijama. Bit će uskoro na blogu!

Asja - da, i meni je ta slika jedna od dražih koje sam napravila u zadnje vrime

tina kaže...

odlične fotke,samo tako nastavi