16 studenoga 2012

ArTIĆi

Ovaj tjedan je u znaku maslina..... Branje počmemo u jutro oko 10 pa duramo negdi do 15 (dok ima sunca) tako da se nikako ne mogu dočepati svog sobička kako treba! Ipak, kad se vratim, pojedem i otuširam se pođem gore, sjednem u stolicu i pokušam bar malo raduckati..... Konačno sam pozavršavala većinu narudžbi koje me čekaju već par dana, a napravila sam i nešto novih stvarčica. Konačno su broševi, moja prva i najveća ljubav kad je nakiTIĆ u pitanju, došli na red....








Broj komentara: 10:

Sonaj kaže...

I dalje obožavam tvoje zanimljive broševe , a koliko vidim ima i kožnih dodataka.Obožavam kožu , ali se nikako odlučiti jer teško igla prolazi,,,A ja već imam rane po jagodicama.Uživaj u svojoj najvećoj ljubavi u divnom ambijentu:)))

Bojanine tvorevine kaže...

Branje maslina,kako to divno zvuci,pa lako je posle biti ovako divno kreativan:)

Renata kaže...

Divni su broševi, pogotovo ovaj s Fridom i tilom...:))

Asja kaže...

Svi broševi su prekrasni!

nives kaže...

stvarno su zanimljivi pozzz

tina kaže...

lipi i jedinstveni

Drangulije kaže...

Odlican sklad boja, super si sve ukombinovala :)

ZxM Style-Squared kaže...

kako je dobrooooooooooooooooo!!!kreativnost na zavidnom nivou!!!:))
xoxo






http://style-squared.blogspot.ca/

Sanjushka kaže...

vidiš kako si vrijedna. sviđaju mi se ovi s kožom.

A... nakit kaže...

super su!!!