29 studenoga 2012

Danas nešto malo drugačije...

Ne uspjeva mi pošteno slikati nove radove pošto sam po danu uglavnom  u maslinama, a ako nisam znači da pada kiša i da svejedno nije vrime idealno za slikavanje. Nadam se da ću uskoro na bolji način pokazati što sam radila, a do tad - malo photoshopa :)



p.s. Koristila sam Asjine layerse :)

Broj komentara: 7:

urbanikus kaže...

pa dobro je, šta fali.

LadyNatP kaže...

baš su super! osobito mi se sviđa biciklić kao detalj :D

Drangulije kaže...

Bas su zanimljive ogrlice :)
Ne bih rekla da imas problema sa fotografisanjem, ali zaista... Deluje skroz profi odradjeno :)

nives kaže...

woow jako su lijepe

Diya Hoby kaže...

Divno, svaka čast :)
Pozz

tina.b. kaže...

Sizika i Biljana - ma da, nisu loše fotke, ali onaj tko želi kupiti baš ne može skontati boje, veličinu i sl.

Asja kaže...

i ja mislim da su fotke dobre!