15 studenoga 2012

DIY preuređenje interijera.... part II

Di smo ono jučer stali....?  Na točkicama...?


FUF! E jesu nas namučile!
Od početka sam imala u glavi kako na škafetima želim točkice, i to male točkice. Razmišljala sam kako ih najjednostavnije napraviti i na kraju sam se odlučila za šablone. Tražila sam ih po eBayu i po web hobi dućanima, ali nisam naišla ni na jednu koja mi je odgovarala pa sam odlučila da ih  napravim sama. Na kraju je to ispalo jednostavnije, bže i jeftinije rješenje nego sam se nadala.
Ideju za izradu šablone sam našla na Marinom blogu. Trebala su mi dva plućna krila, male cijevčice za rezanje rupa, čekić i malo strpljenja! Eh, moje sriće, šablona gotova za 15ak minuta - odmah sam nadobudna krenula u bojanje lica škafeta..... Entuzijazam je brzo splasnio :( Fino sam ja to zamislila - malo posprejat ljepilom šablonu, zalipit na škafet i spužvicom umočenom u boju fino natapkat rupice. I vi biste tako, zar ne? Eeee, ne, ne, ne! Kako je iverica neporozna podloga, a lak koji smo mi koristili vrlo tekuć tako se pokazalo da ovakav način pituravanja nije nikako dobar! Sve je procurilo ispod rupica i razlilo se po cilom škafetu!


Razrjeđivač i krpicu u ruke i čisti! U drugom pokušaju smo koristili kompresor (na slici ispod), ali smo OPET morali boju prati sa škafeta jer se pokazalo da ni kompresor nije najbolje rješenje.... ako se s njime dođe preblizu podlozi! Tek iz trećeg pokušaja s kompresorom udaljenim više od metra od površine nam je uspilo napravit koliko-toliko pravilne točkice (meni su btw savršene). Za svaki slučaj smo ih pustili dva dana da se suše da ih slučajno ne bi ostrugala kad budem škafete prala od viška ljepila sa šablone


Ipak, tehnika bojanja šablone sa spužvicom se pokazala dobra s poroznom površinom  i gušćom bojom. Tako sam napravila sovu na oglasnoj ploči koja je od pluta, a bojana je akrilnim bojama.


Metalni ormarić koji je došao na drugi zid smo ostrugali, prebojali temeljnom bojom kako ruzina ne bi probila i tek onda običnim lakom za metal (također smo koristili kompresor, s njime se poso puno brže i lipše napravi). A za napraviti točkice na jednim njegovim vratima nam je trebalo 3-4 sata!


Po komentarima iz jednog od prethodnih postova sam skužila da vam se većini stolica svidila. Ona je također pronađena na otpadu - ostrugali smo je i opiturali direktno lakom, bez temeljnog premaza pošto je drvo bilo u sasvim dobrom stanju. Tapicirala sam je patchwork tehnikom u kojoj sam se okušala prvi put (ne bacam je u vodu). Tkaninu za takav pothvat možete naći u svom ormaru - iskoristite majce i košulje koje više ne nosite! A ako nemate profesionalnu klamaricu za tapicirung (mi je imamo, ali za doći do municije nam je trebalo 2 tjedna, a do tad sam ja već izgubila strpljenje) i obične pontine će poslužit! Radila sam je za sebe i nije mi bitno kako će taj dio koji se ne vidi izgledat.... da ovakvu stolicu prodajem ne bi je radila na ovaj način.


Jednu sitnicu bi vam tila spomenit - u cijeloj sobi nalazi se samo jedna jedina utičnica! S obziroma na moje alatke naravno da to nije dovoljno pa ćemo u nju morati uključiti produžni kabel. Doma smo imali samo jedan stari narančasti pa se dragi sjetio da i njega obojamo! Zar nije sladak?


Da priču zaključim s lovom ili koliko nas je ovo sve skupa koštalo......

Kao što sam već rekla, većinu smo ptrebnih stvari već imalidoma, ali evo, bit ću konkretna, kupili smo:
- allcat (sredstvo protiv gljivica) - 70 kn
- bijela boja (3 l obične bijele za drvo i metal) + temeljna boja (1 l) - 300 kn
- dvokomponentni lak (mentol boja, 1/2 l) - 100 kn
- iveral za lica škafeta - 120 kn
- vodilice za škafete - 60 kn
- brage za policu s teglicama (poviše stola) - 30 kn
- pločice + ljepilo za pločice (svega par pločica stavljeno je ispod prozora) - 50 kn
- pleksiglas (2 kom od 150 x 50 x 0.5 cm) - 140 kn


Mislim da smo za minimum novaca napravili maksimum od prostora!
Na kraju priče, moj zaključak je da je važno imati volje, ideju, slobodnog vremena i, najbitnije, nekog tko će vam pomoći u ostvarenju vaših želja.... Ja sam, na moju veliku radost, imala vrhunsku pomoć!

P.S. Jeste li znali da blogger ima ograničenje besplatno uploadanih slika? Ja saznala danas - navodno sam ga dosegla ovim postom?!

Broj komentara: 20:

Sara kaže...

Točkice koje izgledaju tako jednostavno, a toliko muke zadale.. I metalni ormarić, pa ljubav! Prekrasan je :D
Ma sve je preslatko, vilice sam već nahvalila jednom.. ma opet ću :D
Preslatko! :D

Drangulije kaže...

Hvala na ovim informacijama :)
Ja sam videla da ima ogranicenja sto se tice postavke slika... i nemam pojma sta cu i kako cu to resiti :P
Ne znam kako ti planiras da sredis problem?

Renata kaže...

Hvala na iscrpnim informacijama...stvarno kad čovjek ima volje, želje, vremena i zna što želi može čuda napaviti i sa malo novca...vi ste napravili stvarno odličan posao:)

tousled day kaže...

Stvarno tvoj novi prostor ostavlja bez daha!
Ljubomorna sam ;)

A što se tiče tog ograničenja za slike. Meni se taj problem (i to upozorenje) javilo prije par mjeseci. Ugl. što sam napravila. Ušla sam na taj svoj pic... ono gdje su spremljene sve te slike. Automatski su se sve slike koje si stavljala na blog spremale tu. Prošla sam kroz stare slike iz starih postova i pronašla sam dosta slika koje su bile jako loše kvalitete a nepotrebne (ono, neki korak u tutorijalu koji je sasvim logičan, ili jedna od finalnih slika koja je lošijeg osvjetljenja... i sl.) Čak su tu spremljene slike koje si na blogu izbrisala (ono prije nego ćeš objavit post, shvatiš da ti je neka slika višak i izbrišeš je... e pa i te slike su mi ostale u ovom albumu). Izbrisala sam dosta tih slika (20-30). Ne pokaže se odmah da mi se memorija oslobodila, tek poslije dan, dva sam primjetila da opet mogu normalno uploadavati.

E sad, kako bih maksimalno iskoristila taj oslobođeni prostor, smanjujem slike. Znači, sliku otvorim u "microsoft office picture manageru", uđem u "edit pictures" i onda "compress picture", tu izaberem: "compress for documents" (tako su mi savjetovali, jer se ne gubi nešto na kvaliteti).
I tako smanjene slike sada stavljam na blog. Bilo me strah da će biti lošije, ali nisu, opet mi (i kada ih stavim da budu jako velike) budu jako lijepe.

Znam da je ovo samo prijelazno rješenje dok opet ne popunim memoriju, ali svejedno, čini mi se da već poprilično traje. A vidit ćemo što onda...

Uh, raspisa se ja...

Nadam se da će ti barem nešto od ovoga svega pomoći.

Samo nemoj odustat :)

mali iv kaže...

Kakva glupost! Zaista nisam znala za ograničenje memorije, a sva sam uputstva još na početku prešla. Koliko se plaća?

Inače, slučajno to videh na kraju, a zapravo sam htela da ti kažem kako si odabrala divnu moju i još bolji pattern i da ormarić izgleda fantastično! :*

Angie kaže...

Već sam izrazila svoju zavist na ovaj sobičak, a sada ću se zahvaliti na iscrpnoj kronologiji rada. Ne zato što mislim ući u sličan projekt već zato što si nam pokazala greške i pogrešne postupke. To je neprocjenjivo... Kada se pokažu samo konačne slike to izgleda super jednostavno i brzo a u naravi je tu puno vremena, živica i rada potrošeno. Bravo još jednom, imaš se čime ponositi.

Angie kaže...

Već sam izrazila svoju zavist na ovaj sobičak, a sada ću se zahvaliti na iscrpnoj kronologiji rada. Ne zato što mislim ući u sličan projekt već zato što si nam pokazala greške i pogrešne postupke. To je neprocjenjivo... Kada se pokažu samo konačne slike to izgleda super jednostavno i brzo a u naravi je tu puno vremena, živica i rada potrošeno. Bravo još jednom, imaš se čime ponositi.

Misty kaže...

Sve izgleda predivno! Svaka čast! Nego zaboravila si što je još bitno imati - prostor :D Iza toga je sve samo stvar volje :) Btw ja ne uploadam slike prek bloggera neg na imageshack stranici pa prebacujem linkove. Puno mi je tako lakše za snaći se nego da mi je na blogu, još kad sam čula kako blog jede slike i zbrlja postove..

Andjela kaže...

Au, bas te se pomucili :) Ali vredelo je, izgleda super!:)
Sto se tice slika, probaj sa Flickrom, tamo uploaduje slike, a prebacuj linkove ovde, ili sa Imageshackom, to je najprakticnija opcija :)

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se post sviđa :)

Misty - da, taj mali detalj sam zaboravila spomenit :/

Andjela - baš sam i mislila sa flickerom uploadati slike, ali zaboravila sam lozinku :p Trebala bi onda možda otvorit imageshack, nisam ga još koristila, ali ne može bit nešto komplicirano.... treba se samo malo naviknit da nije sve na istoj stranici kad pišem post

Kreativa Silvija kaže...

Super koristan post.Sve je stvar u malim cakicama i zato ti zahvaljujem što si ga napisala i iscrpno sve objasnila.Mene zanima gdje si nabavila pleksiglas po tako povoljnoj cijeni.Ja sam renovirala jedan stari stolić koji mi sada služi kao radni pa bih ga voljela zaštiti.Sada preko njega prebacujem stare plahte kada nešto radim jer pleksiglas koji sam vidjela bio mi je abnormalno skup.
Što se tiče slika na blogu hvala na informaciji.Nisam imala pojma da bi mi u dogledno vrijeme mogli naplaćivati upload-anje slikica.Čime se sve ne služe!?Ko fol sve ti je besplatno a onda nakon nekog vremena kažu:e sad više nije besplatno.Nije ni čudo što se puno ljudi prebacuje na worldpress.

tina.b. kaže...

Da, pleksiglas je užasno skup... ovaj je dosta tanak tako da je radi toga bio jeftiniji od onog debljeg! Zaključila sam da mi ne treba deblji, ovo je čisto da zaštiti radnu površinu. Kupila sam ga u Građi (njima je središnjica u Solinu, ne znam imaju li centre po kontinentu)

nives kaže...

super su mi ovi postovi tvoji o preuređenju korak po korak :)

Lilla Indigo kaže...

Preuređenje je stvarno super ispalo, točkice su predobre!

Unique Hrebina kaže...

i ja sam čitala Marin post o iskorišatavanju plućnih krila za šablone... eto moja šlampavoća kroz godine ipak nije tolko loša jer ako nikaj drugo sad bar raspolažem s povećom količinom rengenskih snimaka koje mogu rezat u šablone :)
Super mi je sve kaj ste napravili... ja se za razliku od tebe rijetko odlučujem za bojanje kompresorom samo zato kaj mi se nikad ne da prat špricu i nekak sam se naučila namještaj bojat swing bojicama i kvalitetnim valjkićima... nije baš ekonomično al grda je to navika...
uglavnom odlično mi je kaj si napravila i ja sam svako malo nekaj preuređujem isto sa nekim skromnim budžetom pa znam kak je divan osjećaj stat na kraju i samo se divit svom radu :)

a ovo za slike mi je prvo glas -.-

Asja kaže...

Predivno ste preuredili prostor, ja sam stvarno oduševljena sa svime što ste napravili!

Marina Ivanovis Sever kaže...

Tina, super ti je radni kutak. Odma bi ti se uselila ;)

tina kaže...

bravooo!

A... nakit kaže...

odlično sve izgledan, pohvale za produžni, to me totalno oduševilo kao i metelni ormarići!!! :)

Tatjana kaže...

Aww...