19 studenoga 2012

Gastro kuTIĆ - piletina u umaku od artičoka

Ovo jelo sam radila prije nekih misec dana i bila njime oduševljena. Dogodilo se da sam tih dana kad sam ga radila iskušala još par novih recepata koji su došli na red za objavljivanje prije ovog ... ALI, moj raspored je rekao da je danas na njemu red!


Izvorni recept sam našla na food blogu Laka kuharica, savršenom mistu za se ogrebati o ideju za ručak! Inače, većina recepata popračeni su fotografijama svih koraka u fazi izrade tako da su idealni za one koji se ne snalaze baš u kuhinji :)

Evo moje verzije recepta Lake kuharice:

2 kom pilećih prsa
teglica mariniranih artičoka
cca 1/2 čaše bilog vina
cca 1 čaša pilećeg temeljca (ja sam koristila kokošju kocku)
vrhnje za kuhanje
gorgonzola (količina po želji)
žličica senfa
1 režanj česna
petrusimen
sol, papar
malkice brašna (ja sam koristila rižino, ali može biti bilo koje drugo)


Kuhanje započmite obradom mesa - razrežite pileća prsa na jednako debele ploške i onda ih malo istucite (ja to napravim tako da piletinu pokrijem najilonskom vrećicom i lagano je istućem samo s jedne strane i to tako da tučem od sredine filea prema vani). Posolite i popaprite samo jednu stranu mesa i tu istu stranu pobrašnite. Na malo maslinovog ulja prepržite piletinu i tako da prvo pečete ovu pobrašnjenu stranu. Kad je ispečeno (a treba mu minutu sa svake strane) smanjite vatru i u istoj tavi ulijte vino, pustite da malo ishlapi pa dodajte temeljac. Pustite da iskuha i reducira se do 1/3 tekućine.


U reduciranu tekućinu uliti vrhnje te staviti artičoke, senf, petrusimen i česan (sitno narezan). Prokrčkati koju minutu i onda pri samom kraju kuhanja dodati gorgonzolu i vratiti piletinu u umak. Izgasiti vatru i poklopiti na koju minutu prije posluživanja.


Uz piletinu sam poslužila divlje šparoge (svježe ubrane na proljeće sam stavila u led / bez kuhanja, samo isprane i očišćene; vi možete koristiti uzgojene)  koje sam ovaj put kuhala s kombinacijom riže, pšenice i ječma (ova kombinacija mi je draža od obične riže i uglavnom nju koristim za kuhanje rižota, mješavina je kupovna, obrađena na pari tako da je sve skuhano u isto vrime).


Od kad sam iskušala ovaj recept redovito kupujem artičoke ;) Nadam se da će te ga i vi isprobati (u mojoj ili u originalnoj verziji) i da ćete uživati u okusu i mirisu! U slast :)

Nema komentara: