30 studenoga 2012

Mama i ja....

.... smo udruženim snagama napravile ovo:


Ideja je bila moja, izbor boja i odluka o veličini je zajednička, ona je kukičala svaki dio, pa sam ih ja spojila i dodala botune. Nismo loš tandem, ha?!

Iako bižim od kukice ko od crnog vraga mislim da ću ipak pokušat naučit radit ove krugiće. Kad vidim nju kako to spretno i tren oka napravi onda budem ljubomorna hehehe! Al' znam već unaprid da će tu bit više pojedenih živaca nego spletenih ponata ;)

P.S. I šal na slikama je ona plela (njeno malo razmaženo dite  poželilo krugiće na dnu umjesto resica i dobilo ih :) Uskoro ću napraviti post s još nešto njezinih radova, neki su pokloni pa čekam da ih podijelim prije nego ih vama pokažem!


P.S.P.S. Ptičice u pozadini slika su dar od Asje! Poklonila mi ih je proljetos kad sam kupovala par njezinih ilustracija. Tek sad sam se sjetila da bi ih mogla ukomponirati u fotke! Hvala Asja :)

Broj komentara: 14:

goga kaže...

wow!!! Bas je super i prstencici i sal!!!

eda kaže...

E baš ste odličan tandem, prstenje je fenomenalno!
A kukičanje... malo više vježbati, hehe:)

Kreativa Silvija kaže...

Vidim da novi kreativni prostor koristiš punom parom.Prstanje je odlično-tako posebno a jednostavno.
Da li je crveni šal također maminih ruku djelo?

Kreativa Silvija kaže...

Sory,toliko sam se zadubila u slike prstanja da nisam ni vidjela tekst između sličuca.Mama ti je genijalka.Vidi se na koga si kreativna!

Asja kaže...

ti i mama ste baš super duo! prstenje je jako lijepo!
...yay ptičice :)

Diya Hoby kaže...

Predivni radovi, svaka vam čast objema :)
Pozz

Renata kaže...

Prsteni su odlični, ne zman koji mi je ljepši...:)

Sonaj kaže...

Divote od rukotvorine i kombinacija:))))Savršeno! I ja želim biti takva mama:))

Drangulije kaže...

Ma odlicno je prstenje :) Odlican ste tandem, samo tako nastavite.
Fotke su mi posebno zanimljive i lepe. Mora biti da imas neko osvetljenje... Priznaj :) :)
A sal mi je bas i zapao za oko zbog tih krugova. Ja moju mamu molim vec evo godinu dana da mi napravi neki sal sa cvetovima... :( ali nista od nje, eh! :) Sada cu opet da je gnjavim, hiihihihhi.

urbanikus kaže...

super mama. a gle tiniku kako ima seksi ruž za usne. lijepo ti stoji.

tina.b. kaže...

Fuf - mrzim kad se ovo dogodi - odgovorim svakom po na osob i onda mi blogger da grešku i sad bi trebala pisat sve ispočetka!? Jojke!

Eda - meni treba puno vježbe i malo volje, a bojim se da nemam ni jedno (bar ne dok mi mama plete što zamislim hehehe)

Biljana - nemam neko posebno osvjetljenje, ali dobar aparat čini značajnu razliku u lošijim uvjetima za slikavanje. Uglavom sve slike obradim prije objave u photoshopu (uglavnom levels)

Sizika - hehehe, došlo mi da se malo namažem iako inače ruž nosim samo u iznimnim situacijama. Nekako se s njime ne osjećam ugodno....

Drangulije kaže...

Eh, a ja mislila da imam dobar aparat :)
Bice ili da ne znam da ga koristim ili je nesto drugo po sredi... Moje slike su znatno mutne, i bas mi fali rasveta, doduse, mozda je kod mene i problem malo svetla u sobi, sta znam... Ali, opet... POHVALE za fotke.

A... nakit kaže...

aaaaaa kako dobro, mislim da ste uživale totalno, svaka čast na udruženim snagama :D

gordelicious creative crafts kaže...

Predivne su!!! :)