13 studenoga 2012

Planiranje postova ili kako to rade na blogu 'A beautiful mess'

Često se zapitam kako do vraga prođe dan, a da na večer kad sidnem ispred tv-a imam osjećaj da ništa nisam napravila?! I tako skoro svaki dan! Mislim, nezaposlena sam i praktički imam cili dan na raspolaganju da s njime učinim što me volja, a na kraju, trč' amo, trč' tamo i otrči dan.....

Konkretno, kad kažem da mi se čini da nisam napravila ništa tu mislim prije svega na nakiTIĆ, na narudžbe koje me čekaju, na postove koje mislim napisati, na radnu sobu koju treba dovršiti.... na kraju iza svega toga često imam osjećaj da se mučim, a ne uživam u tome što radim. Shvatila sam da je zapravo najveći problem taj što nisam organizirana - kad imaš puno posla za napraviti i nekakve rokove postavljene pred sebe snađeš se i organiziraš vrime najbolje što možeš! S druge strane - kad imaš dosta slobodnog vrimena koje sam sebi organiziraš onda ti se čini da imaš dovoljno fore za obaviti sve što si naumio i onda laganini.... i na kraju ispadne da si sam sebe preveslao.... bar je tako u mom slučaju!

                                           Elsie                                                     Emma

Koliko sam zapravo neorganizirana sam shvatila tek kad sam vidila kako ove cure to rade!
One su sestre i pišu blog A beautiful mess na koji sam se totalno navukla! Osim što blog super izgleda, funkcionalan je i ima stvarno super sadržaj! Cure, zamislite, pišu i po 3-4 posta dnevno! Istina, one su svoj hobi pretvorile u posao od kojeg žive (ah, daleko li je ta Amerika od nas?!), ali vjerojatno ne bi u tome uspile da nisu znale što žele i na koji način to postići. I, naravno, da nisu organizirane!

Beautiful mess - izvor ove i prethodne 3 fotografije

Na njihovom blogu sam naišla na post vezan uz temu bloganja i planiranja postova. Meni, najiskrenije, prije nego sam pročitala post niti jednom nije palo na pamet da napravim raspored postova ili da ih planiram unaprid. Naprotiv, pišem sporadično, kad uhvatim vrimena, kad imam nešto za reči - kao rezultat mi se dogodi da bi tila napisat nekakav post, ali mi fale fotografije, ili imam fotke za gastro rubriku, a zaboravila sam recept, ili neplanski napravim tutić i onda na pola skužim da sam mogla okinuti i koju sliku i sl.
Prateći njihov primjer odlučila sam i sama pokušati s organizacijom postova, a samim time i vrimena koje ću uložiti u njihovo stvaranje.


Tako sam sinoć sila za radni stol u mojoj novoj sobici (u kojoj, btw, sve lagano sjeda na svoje misto i u kojoj se stvarno počinjem osjećat ugodno), dobro razmislila i posložila ideje koje mi se motaju u glavi već danima i konačno ih stavila na papir!


Kad sam sve napisala skužila sam da bi ovaj tjedan trebala početi od utorka pošto je ponedjeljak već bio na izmaku?! Hehehehe, kiks odma na početku, ali eto, planirani post sam s ponedjeljka pribacila na utorak i upravo je objavljen! Bravo ja! ;)


P.S. A kad smo već kod teme pamćenja i zaboravljanja i planiranja, neki dan sam (neplanski) napravila nove magnetne štipalTIĆe pamtiliće.... idu na frižider s popisom postova za tekući tjedan, čisto da ne zaboravim ;)
Ako i vi želite imati kojeg na svom frižideru naručiti ih možete na nakit.tic@gmail.com


Broj komentara: 15:

Suzana kaže...

Bravo za tebe i novu organizaciju jer i ja imam sličan problem. Pokušat ću te slijediti.....

nives kaže...

već dugo pratim njihov blog jako si zanimljive pre zanimljive , štipaljkice su preslatke

magrit kaže...

O da, blog se mora planirati, narocito ako se pise cesce od jednom nedeljno. I ja to radim, pokazalo se dobrim, sa napomenama koliko da neki post stoji kao prvi. Medjutim, nekad popustim, i ne postujem, i trebala bih sebi uvesti penale (tipa, nista slatko onoliko dana koliko odugovlacim sa postom ... ) :)

Sonaj kaže...

Kada već moram za školu isplanirati svaki sat,temu,projekt ,pisanu provjeru, ukalkulirati blagdane i dopust i to sve godinu dana unaprijed...Kad već moram isplanirati otplatu kredita ( to je banka napravila) za kuću do kraja radnog vijeka....Kad već u ponedjeljak moram isplanirati što ću koji dan kuhati ( jer radim jedan dan ujutro-jedan popodne)...Kad već!!!!Cijeli nam je život isplaniran , pa NE MOGU još i bloganje isplanirati.Volim barem negdje biti konfuzna, dati si oduška i raditi bez plana i programa...To je moj blog i radni prostor:))))Ideja je divna, vjerujem da su se cure super organizirale ( one ipak od toga žive)...Svejedno, divna mi je ideja kvačica-podsjetnika...EEEE, to mi treba :))))Hvala ti na ideji.Idealno!!!! Sretno sa uspostavom plana i programa:))

tina.b. kaže...

Suzana - ovo mi je prvi takav pokušaj, vidit ćemo kako ide :)

Nives - dakle i ti ih pratiš?! Slažem se da su zanimljive :)

Magrit - vidit ćemo kako će ići.... doživljavam ih više kao nekakve smjernice nego striktne planove. Pokušat ću ih se držat, ali poznavajući sebe, pitanje je koliko ću izdržat

Sonaj - bome, na tvome mistu ne bi ni ja planirala postove :D Stvar je u tome da ja nemam posao, a ni kredit (fala bogu), a opet nekako ne uspijem napraviti sve što sam zamislila! Moram imat neke smjernice inače se (očito) pogubim i od 100 stvari dovršim tek desetinu! A da bi volila da mi blog bude posao, eeee, to bi bila uživancija :)

mmm.... kaže...

Ja ću pokušati idući ponedjeljak :D Nadam se da ću uspjeti, zapravo, trudit ću se ;) Kada vidim koliko ti postova staviš mene bude 'sramota' što imam blog :P Ne, zaista ne stignem jer imam posla i naruđbi ali kao što si u ovom postu pokazala sve se da planirati. A, tvoja radna soba je PRELIJEPA!!!

Asja kaže...

Već duže vremena pratim njihov blog i stvarno se divim njihovoj dosljednosti i uspjehu. Ni ja nisam organizirana što se tiće bloga, probala sam prošle godine kao nešto se organizirati i planirati,ali ništa od toga...
i, da, slažem se sa nives, štipaljkice su preslatke!

Misty kaže...

Ja obožavam planirati i organizirati stvari, pisati liste i sl, a onda kad dođe do toga da trebam nešto napraviti zakažem xD Tak da sam ja nekak naopačke. Joj ja bi ovu prugastu zelenu štipaljku na svom frižideru, kako je medena ♥

pcelamaja kaže...

I ja volim njihov blog :) uvijek imaju zanimljive ideje...nadan se da će tvoja reorganizacija dati učinka..predivni su magnetići...pusa

Romana kaže...

Uopće ne želim komentirati o tome koliko sam ja neorganizirana.. Toliko toga želim i onda cijeli dan prođe proučavajući korisne savjete i sl. stvari.. Meni zapravo najbolje dan proteče kad nisam u doticaju s internetom, jer uvijek zalutam ili po blogovima ili lijepim stranicama i sanjarim o nemam pojma čemu, a vrijeme i život prolazi. Svakako bi se trebala organizirati!
A za tebe bi zapravo rekla da ti to dobro ide, često objavljuješ postove i uvijek nešto novo. I imaš inspiracije! ;)

eda kaže...

Uf... najbolje da potpišem retke koje je napisala Sonaj i pokrijem se ušima.. i meni je blog usputni ispušni ventil od vječnog planiranja vlastitih i tuđih obaveza.. samo istinski žalim što nemam više vremena da ga češće koristim:(
Možda bi bolje funkcioniralo kad bi se u planove mogli staviti i oni neplanski trenuci koji čine da se osjećam kao da sam samu sebe preveslala..
Štipaltiće pamtiliće su ti odlične!

Nika kaže...

Ideja je odlična i želim ti uspjeh u realizaciji. Vjerujem da ćeš biti djelotvornija, ali što se mene tiče ja potpisujem što je napisila i Sonaj...jer inače : gdje bi mi u životu bilo bar malo "prekrasnog nereda"?
Štipalice su prva liga!

What's for dessert? kaže...

Obožavam planiranje i organizaciju bilo koje vrste pa je bilo sasvim prirodno da se to preslika i na pisanje bloga. Jedino što ne radim tjedne planove - ne objavljujem tako često postove, ali pred kraj tekućeg mjeseca isplaniram što ću napraviti i objaviti sljedeći mjesec.
Sada idem prolunjati po ovom blogu, nisam znala za njega, a ovako na prvu djeluje jako zanimljivo.

Đolić Livada bb kaže...

Ajme ajme, sve je tako divno! Ne mogu se nagledat ovih fotki novog prostora, i svega krasnog što si napravila! Bravo! Oduševljena sam!

tina kaže...

tako je i kod mene,ako sto imam,napisem i objavim,ako ne blog je u hibernaciji dok se ne vratim