02 studenoga 2012

Preseljenje u tijeku!


 Dakle, na katu je situacija otprilike ovakva:


Radovi na nekim sitnicama koje treba obaviti prije preseljenja su u tijeku! Za to je, prosudit ćete po alatima na slici, uglavnom zadužen dragi, a njemu pomaže novopečeni mužić moje Bube! Ja lagano prebacujem stvari gore, a u međuvremenu je u kući totalni kaos! U sobi je na postelji iznesena zimska roba (zbog čega već dva dana spavamo na kauču), u kuhinji Bube pere suđe i dovodi bar taj dio kuće u red.... Atomska bomba od kuće me nije omela da nam skuham fin ručak - kad se radi treba se dobro i pojest! 3 sata je trajala avantura zvana - fazan! Dobili smo ga od prijatelja koji ide povremeno u lov, a ovo mu je, očito, bio zadnji ulov! Još smo ga morali očistit od perja - e to je tek bila avantura!?
Ali.... isplatilo se!


Uglavnom, sve se može kad se hoće i kad se male ruke slože! Valjda će tako i sobica konačno doći na red! Njoj će trebati isto malo više vrimena da se sredi nego ovom fazanu!


P.S. ako nekog zanima recept za pripremu fazana može ga pronaći TU, ja sam ipak malo prominila neke stvari, ali većinu sam radila isto!

Broj komentara: 5:

Sonaj kaže...

S nestrpljenjem čekam novi look sobice,pa se doista oduljilo.Ali neka, vjerujem da vrijedi čekati.Hm, fazan?!Nekoliko sam ga puta pravila i nikada se nisam oduševila iako ga moj susjed lovac hvali kao pravi specijalitet.Možda mi se smučilo jer sam ga sam morala očistiti.I inače nisam ljubitelj divljači.Ovaj tvoj izgleda primamljivo, valjalo bi probati:)

tina.b. kaže...

ajme, da, razvuklo se! Baš smo neki dan shvatili da je uređujemo više od misec dana!? Al' nadam se da bi za vikend većina trebala bit preseljena!
A fazan... s obzirom da sam ga prvi put kuhala zadovoljna sam, ali dobro, ja i inače volim divljač.

nives kaže...

ajde super jedva čekam vidjeti rezultat

Misty kaže...

Baš me zanima kako će sobica izgledati na kraju! :)

Romana kaže...

Baš me zanima kako će to sve lijepo izgledati. A što se jela tiče, hvala, ali jadan fazan. :(
Meni je to sve žao jesti. :)